1 oktober

1 oktober 2020 - Balmain, Australië

Voor mn gevoel duurde de maand September een week.. de tijd vliegt voorbij. Inmiddels is Emily hier ook al weer een week en het is nog steeds fijn samenwerken. We hebben veel lol samen hangen savonds nog even samen voor de tv, toch jammer dat ze niet zo lang blijft. We hebben een drukke dag achter de rug, ik heb vanochtend Roy gereden, die was erg pittig na 2 vrije dagen. Een van de jonge paarden gelongeerd daarna en samen met Andrea weer Shelly gedaan. Waterbakken schoon gemaakt en geveegd buiten. Met 26 graden en een sterke zon ben ik rond de middag goed gesloopt. Ik ga lunchen en rust even een uur uit op de bank. Daarna toch even naar het dorp om boodschappen te doen, paarden voer te halen en even 45 min te sporten. Thuis de paarden weer gevoerd, dekens opgedaan en zelf gegeten. Voor 22:00 lig ik op bed, morgen begin ik wat vroeger aangezien het weer zo warm word en we dan smiddags naar het strand kunnen :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl