10 july

10 juli 2020 - Perth, Australië

Mn hoofd loopt een beetje over op het moment. In gesprek met veel families en zo veel aan het nadenken waar ik het liefste heen wil. Ik heb gebeld met kelly vandaag, ze woont in Karratha en heeft 2 jonge zoontjes. Ook heb ik met de au pair gesproken die ze nu heeft en zit ik al in de Karratha au pairs groepsapp. Tot nu toe heeft ze me het meeste te bieden en lijkt ze erg aardig. Ze wilt bijvoorbeeld de benzine vergoeden voor de 15 uur die het kost om naar hun toe te rijden en dat is een flink pluspunt. De andere 2 gezinnen in Onslow zijn ook ontzettend aardig maar aangezien dat dorp maar 840 inwoners heeft maak ik me een beetje zorgen of het niet te geïsoleerd voor me is. Er omheen is vooral veel woestijn😬 het is flink nadenken en afwegen. Ik heb nog even de tijd maar weet wel bijna zeker dat het toch Karratha word. Ik ga alles uitzoeken en kijken wanneer de volgende au pair hier aan de slag kan en ik kan vertrekken naar het noorden.

Ik heb vandaag maar weinig uitgevoerd... even de stad in geweest en koffie gedronken en verder serie gekeken met Brooke. Ze was thuis vandaag omdat ze amper geslapen heeft vannacht. Ze heeft gisteren Fuz de hengst moeten laten inslapen na ernstige koliek. Hij had 2 verdraaiingen in zijn buik en op een flink risicovolle $10.000 operatie na konden ze niks meer voor hem doen. Het paard is niet van Brooke en de eigenaar reageerde lang nergens op. Na een paar uur hebben ze hem in laten slapen omdat ze hem niet meer konden redden. Hij was al 17 jaar dus de operatie was het risico en geld eigenlijk niet waard. De kans van slagen was erg klein zei de dierenarts. Brooke was flink van slag dat het zo onverwachts gebeurde allemaal. We eten savonds met zijn alle en ik ga optijd naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paul:
    11 juli 2020
    Het lastige van keuzes maken is, dat je nooit vooraf, maar altijd pas achteraf weet of je de juiste beslissing gemaakt hebt.... Omdat je dan achterom kijkt.....