10 juni

10 juni 2020 - Byford, Australië

10 juni

Goed geslapen gelukkig en de kids waren lief vannochtend, Ned en Mia weggebracht, de keuken opgeruimd en naar het zwembad gegaan. Heb tenslotte een member card gehad van Brooke en sinds vorige week zijn ze weer open. Mn lijf is flink stijf van het sporten dus zwemmen kan me wel eens goed doen. Het is heel rustig en duik gelijk buiten het wedstrijd bad in. Het is 18 graden buiten maar het water is goed te doen. Ik zwem mezelf snel goed warm en na 500 meter neem ik even een paar minuten rust. Ik heb mn fitbit om, die verteld me precies hoeveel banen ik zwem etc.. ik ga weer verder en rond de 775 meter begin ik moe te worden... maaar ik zwem nou wel door tot de 1000 meter hoor 😬. Na precies een uur en 40 banen verder ga ik er uit, ik duik binnen nog even het hete bad in en ga daarna douchen. Ik had mijn baan bij de paarden afgebeld voor vandaag, even tijd voor mezelf maken doet me wel even goed. Eenmaal thuis maak ik wat te lunchen en neem ik een korte powernap. Helaas werkt het niet zo goed en word ik nog moeier wakker. Ik haal de kids op en even later is Brooke thuis, ik doe boodschappen en ga daarna de sportschool in. Even hardlopen en benen trainen plak ik er aan vast. Om 19:00 ben ik thuis en gaan we eten, raar maar heel relaxt om alleen te zijn zonder backpackers. Verder weinig bijzonders en ik ga optijd naar bed, morgen is Brooke thuis dus ik heb nergens omkijken naar☺️

1. Karin:
    11 juni 2020