10 maart

10 maart 2021 - Sydney, Australië

Na weer een fijne dag en een heerlijke avond kruip ik om 23:30 tevreden in bed. Helaas een onrustige nacht gehad maar toch uitgerust wakker geworden. Om 6:00 gaat Phoebe sporten en maak ik de meiden klaar voor school. We eten samen, ik maak lunch klaar en kleed ze aan. Als Phoebe om 7:30 thuis is brengt ze ze naar school. Ik kleed me om en pak de bus naar Bondi Junction, ik ga lekker optijd sporten. Na een goede sessie loop ik om 9:00 het winkelcentrum in. Ik haal een jogging broek voor in het vliegtuig en met een beker koffie stap ik de bus weer in naar Coogee. Thuis ga ik douchen en om 12:00 loop ik naar het strand. De zon breekt langzaam door na een bewolkte ochtend en ik ga heerlijk aan het water zitten. Ik ga bij een gezellig tentje lunchen en ben om 14:00 weer thuis. Heerlijk een paar uur relaxen en serie kijken. Rond 16:00 ga ik me klaar maken om de stad in te gaan. Ik heb afgesproken met Leo, een goede vriend van mijn vriend Jesse. Hij heeft ons in contact gebracht en hij nodigt me gelijk uit om mee uit eten te gaan met zijn groep vrienden. We spreken af bij El Camino. Een mexicaans restaurant in de stad. Echt een hele aardige gozer en een gezellige groep vrienden. Veel meiden die me enthousiast bij de groep betrekken en heerlijk eten. De cocktails vliegen er doorheen en we hebben de grootste lol. Ondanks dat het woensdag is zit het hele restaurant vol en hangt er een fijne sfeer. We blijven hangen tot 22:00 en lopen daarna met de groep naar de bussen. Zaterdag spreken we waarschijnlijk weer af om naar een feest te gaan met iedereen. Ik pak de bus terug naar Coogee en loop het laatste stuk terug naar huis. Phoebe en ik komen tegelijk thuis, ze is zelf ook met vrienden de stad in geweest naar een concert. De meiden zijn op woensdag altijd bij hun vader dus we kunnen heerlijk uitslapen morgen. We kletsen gezellig bij en niet veel later ga ik lekker naar bed.

1. Mena:
    10 maart 2021
    Wat een heerlijke verhalen.
    Zo blij voor je, dat je ervoor hebt gekozen om naar Phoeboe te gaan. Heerlijk genieten, zoals het hoort 😘