11 Februari

11 februari 2020 - Byford, Australië

Jeetje wat vliegt de tijd ineens! Een goede nacht gehad vannacht en lekker uitgerust wakker geworden! Ik maak me klaar en maak Ned wakker, Mia zit al voor de tv. Ik pak kleding voor ze en maak ontbijt klaar. Brooke is ondertussen ook wakker en ze brengt Ned vandaag zelf naar school. Ik blijf thuis met mia. Die heeft vandaag geen daycare. Als Brooke terug is zetten we de pups in de auto, ze gaat er mee naar de dierenarts om ze te laten chippen en enten en dan kunnen ze allemaal worden opgehaald deze week. Met een uurtje is ze terug. Ik ruim de vaatwasser uit en zodra Brooke weer weg is voor haar werk valt Mia om 11:30 in slaap op de bank. Ik maak wat te lunchen voor mezelf en ik haal de pups naar binnen want het word alweer erg warm inmiddels. Rond 13:00 is de schoonmaakster er en Mia is inmiddels wakker. Ik ga een beetje tekenen samen met haar en om 14:00 is Brooke weer thuis. Ik ga Ned ophalen en ga even met hem naar de supermarkt omdat mn douchegel inmiddels weer op is. Ned vind het gezellig om mee te gaan en rond 15:00 zijn we weer thuis. Brooke neemt het van me over en ik ga even lekker relaxen. Om 17:15 help ik het eten klaarmaken. We eten kip met salade en aardappeltjes, erg lekker weer. De oma eet vandaag ook een keer mee. Savonds kijken we gezellig tv en ik ga om 22:30 lekker mn bed in.

Ik plan voor zaterdag een dagje strand met iemand hier uit de buurt en 2 meiden uit de stad die ik al goed ken. Zondag gaan we naar een van de grootste auto shows van west-Australië. Crossen, veilingen, muziek en nog meer! Ik denk dat ik gezellig mee ga! Het word 29 graden dus dat is goed te doen! Ik ga morgen hier even rond rijden opzoek naar een goede sportschool. Dat sporten mis ik echt! En voor hardlopen is het veel te warm helaas.

1. Paul:
    12 februari 2020
    Ik zag ook dat je al alleen op pad bent met de auto 👍
    Dat is pas vrijheid!