11 Januari

11 januari 2020 - Baldivis, Australië

Na een top avond helaas een korte nacht😬 ik heb ook nog steeds mega spierpijn van het jetskien🤣 na 4,5 uur slaap gaat de wekker. Douchen inpakken en een taxi pakken naar het vliegveld. Ik heb genoten deze week! Geen jetlag gehad, niet ziek geweest van eten en heel veel gelachen ❤️ na 35 min loop ik het vliegveld binnen het is mega druk maar gelukkig geen rij voor mijn balie. Ik kan zo doorlopen en ook de paspoort controle ben ik zo door. Ik loop door naar gate 25 en moet nog 45 min wachten tot ik mag boarden. Ik zit eindelijk aan boord en land over 2 uur en 15 minuten in Kuala Lumpur daar heb ik een tussen stop van 2 uur en 50 minuten.

Na 2 uur serie kijken en relaxen kan in boarden. De vliegtuigen van Etihad zijn een stuk luxer van binnen dan de vliegtuigen van Malindo air. Ik heb geen raam helaas. Zenuwen zijn toch wel wat meer aanwezig na het afscheid nemen in Bangkok. Ik ben na een hele gezellige week nu helemaal alleen. Ik heb met Bethany afgesproken om morgen de stad in te gaan om mijn dagen daar goed te beginnen. Ik heb haar via social media leren kennen en ze woont vlakbij waar ik ga werken. Geen wifi hier aan boort helaas. Hopen op een fijne vlucht.🤙🏼

Goede vlucht gehad en een taxi gepakt naar Baldivis. Veilig aangekomen en het is hier prachtig! Een heel fijn huis en mijn eigen badkamer met bad en aparte douche. Tijd om te gaan slapen!

1. Mena:
    11 januari 2020
    Een nieuw avontuur! Leuk dat je toch nog een verhaal achterlaat, ondanks dat je wel heel moe zal zijn.
    Nu lekker slapen😘
  2. Sylke:
    11 januari 2020
    Wat een avonturen, Kelly! Knap dat je dit allemaal onderneemt! Leuk om je verhalen te lezen:)
  3. Judith van den Berg:
    Hoi Kelly,
    Ik kreeg de link van je blog van je moeder. Wat kun je mooi schrijven! Ik wens je een hele fijne tijd in Australië! Je gaat vast fantastische avondturen tegemoet. Nu kennen we twee mensen in Australië. Een vriendin van mij woon in perth :).
  4. TIneke:
    11 januari 2020
    Ha leuk, toch nog een verhaal, ondanks drukke reisdag en moe aankomen.
    Slaap lekker en ik kijk al uit naar je volgende verhaal 😘
  5. Paul:
    11 januari 2020
    Wat mooi dat je al direct met iemand de stad in kunt 👍
    Let maar op, over een paar weken ken je er meer dan thuis 😄
  6. Karin:
    11 januari 2020
    Leuk Kel om te lezen over je afsluiting in Thailand en je aankomst in down under! Veel plezier morgen in de stad en we kijken alweer uit naar je volgende verhaal 😙
  7. Sharon:
    11 januari 2020
    Heel leuk om al je verhalen te lezen !!
    You go girl 💪🏼
    Ben super trots op jou dat je dit allemaal aandurft 😘