11 november

11 november 2020 - Bartlett, Tennessee, Verenigde Staten

Om half 11 ga ik na een gezellige avond mn bed in, ik ben even naar de verjaardag van Jude geweest. Een meid die ik vorig weekend heb leren kennen met uitgaan. Ze viert het in de pub in Singleton en heeft flink wat mensen uitgenodigd, iedereen is zo aardig en het is leuk om nog meer mensen uit de omgeving te leren kennen. Het is de hele dag goed warm geweest en ik heb niet al te veel gedaan. Roy gereden, de stallen gedaan en waterbakken gevuld. Smiddags heeft Carla me opgehaald om te gaan sporten, Brett had de auto mee dus ik kon zelf niet gaan. Een uur fijn gesport en even boodschappen gedaan, thuis gedoucht en een aantal paarden rond 3 uur maar naar binnen gehaald. Met 32 graden zijn ze liever uit de zon.. verder rustigaan gedaan, de komende weken gaat de temperatuur flink om hoog richting de 42 graden.. dat worden vroege ochtenden werken dus. Helaas nog geen verbetering in mn rug na de acupunctuur behandeling, hopen dat het toch nog iets gaat uithalen binnen een paar dagen.