12 Februari

12 februari 2020 - Armadale, Australië

Om 6:30 uur gaat de wekker. Ik heb een goede nacht gehad, ik maak me klaar en help Brooke met de kids klaarmaken. Ik maak voor mezelf een bak yoghurt met fruit en om 7:30 gaat Brooke weg. Ze blijft een nacht weg voor werk en is morgen middag weer terug. Om 8:00 rijden we naar de daycare en daarna door naar school. Het is “gebuikelijk” dat je als ouder een boekje leest met je kind op de grote mat op de grond. Dus daar maak ik dan ook even tijd voor.

Ik rijd daarna naar de sportschool die hier om de hoek zit om even te kijken wat een membership kost en hoe het er allemaal uitziet. Ik word geholpen door een aardige meid, die me rondleid en vanalles uitlegt. Veel groepslessen, 24/7 open en opzeggen kan elke week.

Het kost $15 per week (€9) en $94 inschrijfgeld (€58).

Maar ze verteld me dat als ik vrijdag op Valentijnsdag terug kom om mn membership af te sluiten, dat ik dan geen inschrijfgeld betaal en 2 weken gratis kan sporten. Wat wil je nog meer krijgen op Valentijnsdag🤣. Ik besluit dus om vrijdag terug te gaan en ik ga nu richting Armadale. Het rijden gaat perfect het is ook maar 20 minuten. Ik parkeer mn auto voor het shoppingcentrum. Ik haal wat spulletjes bij de K-markt, een soort grote primarkt. Ik ga daarna 2 kledingwinkels in opzoek naar korte broekjes. Helaas zonder resultaat. Ik loop nog wat rond en Ik ben het gauw zat en besluit terug te gaan. Ik kom langs een kapperszaak die er erg goed uit ziet en besluit even binnen te lopen. Mn haar word inmiddels flink lang en met die warmte word ik daar niet vrolijk van😬. Voor $35 (€21) laat ik het wassen en knippen. Dat vind ik een erg goede prijs vergeleken met nederland. Ze haalt er een goed stuk af en Ik maak ondertussen gezellig een praatje. De kapster verteld me dat op 10 minuten loop afstand nog een shopping center zit met leuke winkels. Als mn haar klaar is besluit ik toch nog maar even daar heen te lopen. Bij de Cotton on slaag ik gelijk goed. Dat is te vergelijken met de Bershka in Nederland. Ik koop 2 korte broekjes en een shirt. Ik loop terug naar de auto en rijd naar huis. Het is inmiddels weer 33 graden en ik duik thuis snel de airco in. Ik maak wat te lunchen klaar en ruim de vaatwasser leeg.  Ik neem even lekker een verfrissende douche en ruim mn kamer op. Om 14:00 ga ik de kids halen en die ploffen thuis lekker op de bank neer. Ik maak een bak fruit voor ze en om 16:00 komt Jason thuis. Ik speel wat spelletjes met Ned en oefen wat rekenwerk met hem. Daarna komt er een famillie een puppy ophalen. En later komen er nog 2 meiden kijken bij de puppy die voor haar ouders is. Ik relax even op mijn kamer voor het eten er is, dat neemt de opa mee vandaag. Om 19:00 is hij er met een grote doos van de KFC. Ik werk een burger weg en een wrap met sla, tomaat en kip (en een flinke berg friet met het idee dat ik vrijdag weer netjes ga sporten;)

Ik ruim de tafel af en we kletsen even de dag door. Rond 21:00 ga ik lekker in bed liggen.

1. Mandy:
    12 februari 2020
    Hoi Kelly, je haar laten knippen😮dat is niks voor jou kan je via Whatsapp een foto sturen in de (Kelly in Australië app.)
  2. Mena:
    12 februari 2020
    Jeetje, wat een leuk verhaal. Hahaha.. goed bezig. Waar Valentijnsdag al niet goed voor is. En je snapt wel, dat we wel een foto willen zien van je haar🙈
  3. Karin:
    12 februari 2020
    Nou ook wij zijn wel benieuwd naar een foto!
    Wat super dat je gaat sporten. Leuke Valentijns actie ❤