12 Januari

12 januari 2021 - Balmain, Australië

Wat een beroerde dag.. de ochtend was eigenlijk best goed te doen. Om 6:00 begonnen en toen het 11:00 en 30 graden was ben ik maar gestopt haha. Paarden binnen gehaald om 12:00 aangezien ze liever in een koele stal staan met de ventilatoren aan. Ik heb calinka en Polly even gelongeerd, rijden is het veel te heet voor.. smiddags wilde ik even gaan sporten, onderweg naar Richmond rijd Isabella ineens achter me en belt me wat ik ga doen. Ze vraagt of ik mee ga lunchen met haar en Gabi, we gaan naar een leuk cafe waar ze heerlijke bagels hebben. Daarna ga ik even naar een lolly shop in Windsor, Sandra heeft me vanochtend verteld dat ze ook veel Nederlandse dingen hebben. Idd zakken katja en venco drop, milka en ritter sport repen en nog veel meer. Ik neem wat lekkere dingen mee en rijd terug. 8 minuten van huis kapt de auto er ineens mee.. ik wilde net gaan tanken aangezien het lampje net was gaan branden, dat zou wel heel snel een lege tank zijn.. ook het accu en olie lampje gaat aan. Ik zet de auto langs de weg en bel de road assistance, ja mevrouw ze zijn bij u in 90 minuten .. wauw ideaal langs de weg met 35 graden. Binnen 10 minuten is het niet meer uit te houden. Ik bel een uber en ga terug naar de farm, ik begin met de paarden voeren en krijg dan een sms dat ze er al met 20 minuten zij! Wtf Isabella is 40 min hier vandaan, die zou me weer terug afzetten maar dat red ze dus niet.. ik bel weer een uber en richting de auto word ik al gebeld dat ze niks kunnen doen omdat de locatie te gevaarlijk is.. er moet een sleepwagen komen. Daar aangekomen zijn de monteurs gewoon vertrokken en kan ik de uber weer om laten keren naar huis.. ze bellen dat ook de tow truck 90 minuten kan duren. Ik wacht nogsteeds op Isabella, en weer als ik net terug ben word ik gebeld dat de toe truck er met 10 minuten is.. Isabella raced het terrein op om de sleutels te halen en rijd terug naar de auto. Wat een drama... uiteindelijk word de auto terug naar huis gesleept en kan ik een nieuwe monteur bellen. Die is er binnen 30 minuten en kan niks vinden op weinig brandstof na, gek genoeg start de auto weer en rijd ik met de monteur achter mij aan naar de pomp hier om de hoek. Ik tank de auto vol en de monteur denkt dat er verder weinig aan de hand is behalve dat het tank lampje niet te vertrouwen is..

Savonds ga ik ( hoe lang de dag ook was) toch maar even naar de sportschool, even de ellende van de dag er uit rennen en ik ben al te lang niet geweest. Ik loop 3 km hard en train rug, ik maak ruim een uur vol en het voelt goed om weer te trainen. Thuis eet ik wat en ga ik optijd naar bed.

1. Paul:
    12 januari 2021