12 juni

12 juni 2020 - Byford, Australië

Vooruit, nog even een update ondanks dat ik niet zoveel gedaan heb vandaag. Ned naar school gebracht vanochtend en daarna even boodschappen gedaan met Mia. Thuis achter de i pad gaan zitten met een schaal musli, cocos yoghurt en fruit. Heb nieuwe rego moeten aanvragen voor mijn auto. Dat is zegmaar de wegenbelasting hoe wij het kennen, 3 maanden voor $224. Dan nog mijn reisverzekering die volgende maand afloopt. Die had ik thuis voor 6 maanden aangevraagd omdat ik natuurlijk nooit kon weten hoe lang ik het hier vol zou houden. Het eerste half naar vliegt voorbij, ondanks dat ik iedereen thuis soms flink mis kan ik het hier nog best een tijd uithouden denk ik zo☺️. Verder smiddags wat opgeruimd in huis en lunch gemaakt. Ned opgehaald om 14:10 en daarna lekker met z’n 3e spelletjes gespeeld en op de bank gehangen. Om 16:00 kwam Jason thuis en ben ik gelijk naar de sportschool gegaan🙂. Een uur lekker bezig geweest en daarna thuis een hete douche genomen. Om 19:00 wat het eten klaar, een hele schaal vlees van de bbq. Heerlijk en veel te veel gegeten🙈. Met Brooke gekletst, op tijd in bed gaan liggen en de wekker staat weer op 7:00.

1. Mena:
    12 juni 2020
    Bijna een halfjaar weg.. Waar blijft de tijd? En nog zoveel avonturen om te sparen 😊
    Xxx mama 😘