12/13 maart

13 maart 2021 - Sydney, Australië

Na 2 volle lange dagen lig ik om 2 uur eindelijk in bed. Vrijdag was de boot party. 19:00 was ik in de stad om met de groep van tevoren wat te gaan drinken in de haven. Hoewel alle restricties in Sydney sinds vorige week weg zijn scannen ze toch bij het boarden van de boot iedereen zijn temperatuur. Wanneer het keihard begint te regenen laten ze iedereen maar gewoon naar binnen rennen😂 niks covid safe haha. Ik ben met vinci, samantha en een groep vrienden van vinci, ik heb hem in de gym leren kennen en we waren beide opzoek naar een goed feestje. De muziek is goed en het is vol met gezellige mensen, na een aantal uur steeds dezelfde mensen tegen te komen eindigen we met een grote gezellige groep mensen buiten op het deck. We drijven net buiten de stad op het water, de storm is boven de stad blijven hangen en de onweer is een prachtig gezicht vanuit de verte. Rond 1:00 zijn we terug in de haven, met de groep lopen we door de stad opzoek naar een bar. Niet veel later pakken we met een paar anderen een uber naar Bondi beach. We halen Macdonald’s en gaan aan het water zitten. Iedereen heeft er genoeg alcohol in zitten en na het eten rennen we om 3 uur de zee in om het af te sluiten. Het is tenslotte mijn laatste weekend in Sydney en dat moet wel in stijl afgesloten worden haha. We hebben de grootste lol, het word later en later en ik besluit bij Samantha te blijven slapen. De volgende ochtend halen we ontbijt en haal ik thuis mijn spullen op. We rijden terug naar het strand en gaan in op het gras in de schaduw liggen. Met maar 2 uur slaap ligt iedereen als een dood vogeltje binnen no time bij te slapen in het gras haha. Het is 30 graden en het strand is afgeladen. Er hangt een gezellige sfeer en we houden het tot 5 uur uit hier. Ik pak een uber terug naar Coogee en spreek na een douche en wat te eten af met Darcey. Een van de jongens die ik hier vorig jaar augustus heb leren kennen. We halen een fles wijn en gaan voor de sunset bij het strand zitten. Ook hier is het overal gezellig druk en het is fijn om na een lange tijd weer bij te kletsen. Zijn vrienden blijken een huisfeestje te geven en we gaan kijken of het een beetje gezellig is. Als we het portiek in lopen staan er 4 vrouwen voor de deur van hun huis, een met een jonge baby op haar arm. Het halve gebouw trilt van de muziek.. ze bonken op de deur maar uiteraard horen de jongens niks boven de muziek uit.. wat een asos haha. Als ze zien dat we daar moeten wezen schamen we ons kapot haha. Het is niet normaal hoe hard de muziek staat. Ondanks dat het pas 1900 is beloven we dat we er voor zorgen dat er geen overlast meer zal zijn haha. Na een uur sleep ik de groep mee naar een bar verderop, de jongens blijven klieren met de muziek en om drama hier te voorkomen kunnen we er beter mee kappen haha. We hebben een gezellige avond en zo’n leuke groep. Er mag hier weer gedanst worden en alle restricties zijn voorbij. We hebben een heerlijke avond! Rond 1:00 ben ik het goed zat. Ik loop met Darcey naar de mac en hij loopt een stuk mee terug naar huis. 2 nachten feesten hakt er flink in en ik ben blij als ik in bed lig. Ik slaap binnen no time, balen dat ik er om 7:00 weer uit moet om op de meiden te passen haha.

1. Karin:
    16 maart 2021
    Goed de partyanimal uitgehangen🥳🥳 heerlijk om zo deze onvergetelijke ervaring af te sluiten! 😘