13 december

13 december 2020 - Sydney, Australië

Na een lange dag in Sydney lig ik om 22:00 eindelijk in bed. Ik had met Jelmer afgesproken, een Nederlandse jongen die ik bijna een jaar geleden in Perth heb leren kennen. Hij is heel Australië rond gereden en pas aangekomen in Sydney. Ik laat hem de mooiste plekken van de stad zien en we gaan lunchen aan de haven. We kletsen gezellig bij en gaan daarna een stuk lopen. We gaan wat winkels in en ik wil rond 15:00 de trein pakken omdat ik nog een eet afspraak heb staan vanavond. Last minute word die toch gecanceld als ik bijna in de trein stap. Ik bel Jelmer op of hij nog in is voor een drankje en loop terug naar het centrum. We lopen naar het opera house en gaan aan het water op een terras zitten. We bestellen een fles wijn en genieten van het uitzicht, the Harbour bridge aan de ene kant en het operah house aan de andere kant. We blijven een paar uur zitten en lopen daarna naar the cruize bar aan de andere kant van het water. Weer een super plek met mooi uitzicht. We eten hief wat en rond 1900 wil ik de trein terug pakken. Maar helaas er gaat geen rechtstreekse trein meer terug... er gaat wel nog een bus en een trein. Die doet er maar liefst 2 uur over ipv de 1 uur die de heenweg duurde. Ik baal flink, helaas zit er niks anders op en reis ik de 2 uur terug naar Windsor. Als ik in bed stap ben ik goed gesloopt, 13 km gelopen en vanochtend was ik al vroeg wakker.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mena:
    13 december 2020
    Maar wel een prachtige dag gehad met mooi weer! Slaap lekker 😘