13 Februari

13 februari 2020 - Byford, Australië

Om 6:40 gaat de wekker. Ned slaapt nog en Mia kijkt al tv. Ik maak me klaar en zie al snel dat de pups weg zij.  Het hok buiten is omgevallen en de deur van het hok binnen staat ook open. Gelukkig zitten ze braaf voor in het gras. Ik denk dat Jason ze buiten heeft gezet en een van de honden het omgeduwd heeft. Het is een lang rond hekje en blijkbaar niet erg stevig. Ik zet ze terug naar binnen en maar ontbijt klaar. Ik pak kleding en pak Ned zijn tas in. Mia is vrij vandaag en blijft bij mij. We brengen Ned weg en lezen in de klas een boekje met hem. We gaan terug naar huis en ik heb eigenlijk geen zin heb om de hele dag thuis te zitten met mia. Ik google op dichtstbijzijnde playground. Op 11km afstand lijkt een mooie te zitten. Ik pak een tas met 2 flessen water en een zak koekjes. We stappen weer in de auto en rijden er heen. Het is een prachtige speeltuin en er is veel te doen. Hier vermaken we ons 2 uur en daarna word het snel heet buiten en de zon brand flink. Ik besluit naar huis te gaan met Mia en onderweg valt ze bijna gelijk in slaap. Thuis aangekomen leg ik haar op de bank en slaapt ze verder. Om 11:30 maak ik wat te lunchen, yoghurt met fruit en musli. Rond 13:00 komt Brooke thuis van haar werk, we kletsen even bij en om 14:00 haal ik samen met Mia Ned op van school.Daarna ploffen we lekker op de bank neer. Om 16:00 in Jason thuis en om 16:40 is de opa er. We gaan enchiladas eten. Kleine wraps met gehakt, mais, tomaat en kaas. En een yoghurt saus. Het smaakt erg goed! Savonds word de 3e pup opgehaald. Nog 3 over en gelukkig is er nu wat meer rust onderling. Ze werden elkaar inmiddels een beetje zat afentoe. Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is om hun nieuwe pup te komen halen😁. Savonds lekker relaxen en tv kijken. Morgen gaat ook Brooke een sportschool membership afsluiten zodat we gezellig samen kunnen gaan!

1. P.C.Mulder.:
    13 februari 2020
    Nou Kel je vermaakt je best in het verre Australie .je maakt ons wel jaloers (gek woord eigenlijk He? )Al dat warme weer,en wij zitten maar te blauwbekken met al die regen Groeten Kel.
  2. Karin:
    13 februari 2020
    Zo te lezen heb je weer een leuke dag achter de rug!
    Leuk dat je met Mia naar een speeltuin ben geweest 🤗
    Een gezellige Valentijnsdag bij de sportschool en suc6 met sporten 💪😘