13 oktober

13 oktober 2020 - Balmain, Australië

Goed geslapen en uitgerust opgestaan, ik ga voeren en het warmt al snel op buiten. Even ontbijten en daarna zet ik de paarden buiten, Andrea rijd Jasana en in longeer Shelly. Het tuig kan wel een poetsbeurt gebruiken en ik kijk mee met een paar lesklanten. Smiddags een verkoelende douche en ik maak me klaar om naar de sportschool te gaan. Dan kong Brett thuis met een flinke lading hooi.. 18 balen a 20kg. Het is 33 graden en ze moeten allemaal opgestapeld worden in de zee container, die met dit weer echt een vreselijke sauna is. Ik gooi de balen vanaf de pickup naar binnen op een hoop, haal een paar paarden alvast binnen en ga sporten. Een half uur flink hardlopen en buik oefeningen gaat me goed af, gelukkig is het heerlijk koel in de sportschool. Ik rijd daarna even naar de winkel en ga thuis de paarden voeren om 17:00. Daarna stapel ik toch maar even alle balen hooi op, dan ben ik daar vanaf. Savonds komt Emily weer terug, die is 2 dagen naar huis geweest voor werk en blijft nu weer tot zaterdag. We eten vis uit de oven met aardappeltjes en groenten. Ik ga optijd naar bed daarna, morgen maar weer vroeg beginnen om voor de hitte klaar te zijn.

1. Karin:
    13 oktober 2020
    Nou die balen hooi in de container stapelen is al topsport, hoef je niet voor naar de sportschool 💪😗