14 Februari

14 februari 2020 - Byford, Australië

Om 7:00 gaat de wekker en als ik me klaargemaakt heb maak ik de kids wakker. Ik voer de honden en Ik maak ontbijt klaar en Brooke is inmiddels ook wakker. Die gaat tegelijk met ons om 8:10 de deur uit. Ik breng samen met Mia Ned naar school en we lezen weer een boekje op de mat. Ik rijd daarna met Mia naar de sportschool, ze is vrij vandaag en blijft gezellig bij mij. Ik vul wat formulieren in en maak alles in orde voor mijn membership. Ik krijg een pas en kan vanmiddag als Jason thuis komt lekker gaan sporten. Ik rijd met Mia even naar de carwash hier 5 minuten vandaan. Mn auto ziet er niet uit😬, ook maar even van binnen schoonmaken morgen ochtend. Thuis eten we wat fruit en Mia speelt met de poppen. Ik zet de pups buiten en maak het hok schoon. Het is een stuk beter te doen met 3 dan met 6. Het word helaas al snel weer heet buiten dus ik haal ze na een uur naar binnen en zet de aico aan. Ik doe mn was en ruim de vaatwasser uit. Rond 12:00 maak ik wat te lunchen en daarna valt Mia op de bank in slaap. Ik besluit ook even mn ogen dicht te doen en slaap ook even een klein uurtje. Om 14:10 gaan we Ned weer ophalen en om 15:00 is Brooke thuis. Die moet daarna weer weg naar de tandarts en dan is om 16:00 Jason thuis. Dan kan ik mooi naar de sportschool🤗. Ik pak mn spullen en het is maar 5 minuten rijden gelukkig. Het is 38 graden vandaag en echt bloedheet. Werkt ook nog eens mn pas niet bij de buitendeur en er is geen staff meer vanaf 12:00 op vrijdag. Ik probeer wat telefoonnummers maar allemaal zonder resultaat. Gelukkig loopt er na 5 minuten een personal trainer langs de deur en die drukt hem open. Hij gaat ze morgen naar mn pas laten kijken en voor nu kan ik gewoon naar binnen. Ik begin met 20 minuten hardlopen en daarna buik en benen trainen. Ik bouw maar weer even rustig op anders kan ik morgen waarschijnlijk niet lopen van de spierpijn. Gelukkig is het lekker koel binnen en het is erg rustig. Na een goed uur ga ik terug naar huis, ik voel me mega goed na weer even lekker bezig te zijn geweest. Het eten staat al klaar thuis, aardappelen met salade en krokante kip stukjes met saus. Na het eten worden de boodschappen aan huis gebracht. Die ruim ik samen met Jason op en Brooke gaat met de kinderen naar de oma toe. Ik blijf hier en neem een koude douche. Ik pak daarna mn spullen voor morgen vast in. We hebben inmiddels een groep van 8 om morgen mee naar het strand te gaan. Iedereen neemt wat te drinken en te eten mee. Ik ga een meid ophalen bij het station in de ochtend en de rest komt zelf met de auto. Het word gelukkig niet zo gek heet morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karin:
    14 februari 2020
    Goed bezig geweest in de sportschool 💪
    Veel plezier morgen op het strand. Lekker ff chillen 😎☀️🌡🍹