14 juni

14 juni 2020 - Byford, Australië

Flink drukke dag en lekker optijd in bed, het is iets voor 9 en ik ben flink gesloopt. Vannochtend 1,5 uur gewerkt met een hoop regenbuien tussendoor. Daarna thuis even uitgerust, gedoucht en Brooke geholpen met de voorbereidingen van de verjaardag hier. Ned was van de week jarig en dat word groots gevierd. Helium ballonnen maken, eten klaarmaken, slingers ophangen en het huis opruimen. Brooke heeft flink uitgepakt met het huren van een popcorn en een suikerspin machine, een chocolade fontein en pinata’s. Ik rij nog even snel naar de bottlemarkt voor bier, dat is een drive thru hier waar ze het allemaal voor je achterin de auto laden. Rond 12:00 zijn de eerste gasten er en het word al snel drukker. Ik maak flink wat suikerspinnen voor de kids en ga rond met hapjes. Het is goed druk en erg gezellig! Ik moet rond 16:15 weer naar stal om de paarden te voeren en binnen te halen. Dat heb ik met een beetje doorwerken in een uur klaar. Eenmaal thuis gaan net de sausages op de bbq en gaan we met zijn alle avond eten. Jason maakt een flink kampvuur aan en we zitten tot 20:00 buiten tot de laatste mensen weg gaan. Ik ruim het huis op met Brooke en jason maakt grote zakken vol met popcorn aangezien er veel mais over is en de machine morgen weer terug gaat wilde hij er nog even gebruik van maken🤣 ik ga lekker optijd slapen en ben  morgen vrij van de kids, die hebben allebei school dus ik ga weer vroeg naar het zwembad🙂

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karin:
    20 juni 2020
    Dat klinkt als een super geslaagd verjaardagsfeest.
    Popcorn genoeg nog op voorraad zo 🤗