15 juni

15 juni 2020 - Byford, Australië

Om 7:00 de kids klaargemaakt voor school, ze waren nog veel te moe van het feest van gisteren. Ned zat half te slapen tijdens het ontbijt en Mia had meltdowns om alles. Na dat ik om 8:40 weer thuis was heb ik de laatste dingen van het feest opgeruimd. Overal lag zand binnen en ik vond overal popcorn terug... na een uurtje schoonmaken ontbijt ik wat en ga ik naar het zwembad. Het is wat fris buiten met 17 graden maar duik toch het buitenbad in. Het is weer heerlijk rustig en ik zwem 45 banen in een uur dit keer. Het wedstrijd bad is 50Meter, laat mijn horloge nou 25 meter rekenen per baan🤣. Ik heb dus 2250 meter gezwommen ipv de 1125meter die hij aangeeft. Ik duik binnen nog even het warme water in en ga daarna douchen. Eenmaal thuis maak ik wat te lunchen en het is inmiddels al weer 13:00 geweest. Ik draai een was en ruim de vaatwasser in en uit, nog even tijd om te zitten en dan de kids alweer op halen. Thuis valt Ned bijna gelijk in slaap op de grond... Brooke en Jason zijn optijd thuis en ik ga met Brooke en Grizzly mee naar de dierenarts. Ze moet voor een echo om te kijken of de pups nu wel goed te zien zijn, maar helaas geen pups, ze is niet zwanger. Vorige keer dachten ze wel wat gezien te hebben maar ze kan ook schijnzwanger zijn geweest. We gaan daarna hooi halen voor de paarden en om 17:00 ga ik naar de sportschool. Even 45 minuten op standje “rustig” sporten, zwemmen was eigenlijk wel genoeg geweest... thuis gaan we bijna gelijk eten als ik terug ben en rond 21:00 ga ik naar bed, serie kijken en optijd slapen