15 maart

15 maart 2020 - Byford, Australië

Om 5 uur word ik wakker van Dale die weg gaat, ik slaap op de uitklap bank in in de woonkamer. Ook de hond weet me sochtends snel te vinden en springt bovenop me. Ik blijf nog even een uur liggen en ga er om 6:00 uit. Ik trek mn schoenen aan en ga een stuk hardlopen. Het is hier adembenemend mooi, de eerste buren zijn 10 min verderop en er is binnen 20 min geen dorp of supermarkt. Ik loop langs de koeien en geef ze een appel uit de boom in de tuin. Ik loop het lange pad af en ga links af, het is een onverharde weg van 15 minuten rijden tot aan de normale weg. Het is licht inmiddels, het zit hier vol met fluitende vogels en dat is het enige wat je hier hoort. Ik ben 45 minuten weg en het is een heerlijk begin van de dag. Om 7:00 pak ik een kop thee en ga ik douchen. De rest is inmiddels ook wakker en evie maakt ontbijt, scrabbled eggs met bacon en toast. We pakken daarna alle spullen en kletsen nog even gezellig. Rond 9:15 laden we Sapphire in de trailer en gaan we richting huis. Het weer is omgeslagen dus we kunnen verder niet zo veel doen in de buurt. De rit terug prima te doen met een paar goede netflix films en lekkere snacks.   Thuis laden we alles uit en ga ik naar de sportschool. Ik scheur uit mn sportbroek bij het omkleden🤣 ik moet er dus een lenen van Brooke. Ik doe cardio en buik en rijd daarna door naar Armadale voor een nieuwe sportbroek. Eenmaal thuis plof ik samen met Brooke en goede serie op de bank. We relaxen voor een paar uur en daarna komt jason thuis met de opa. Ze hebben fish and chips gehaald😇 savonds doe ik lekker niks meer en ga ik optijd naar bed