15 September

15 september 2020 - Balmain, Australië

Om 20:30 lig ik goed gesloopt in bed, ik heb een flink drukke dag achter de rug. Vanochtend ben al om 6:30 gaan voeren omdat Andrea en Brett vroeg weg moesten met 2 paarden voor lessen. Ik heb wat in de tuin gewerkt, heb de stallen schoongemaakt en ben rond 10:30 naar de sportschool gegaan. Ik heb ruim een uur volgemaakt, 6 dagen per week sporten, gezond eten en een goede routine hebben doet me zo goed. Ik heb weer oneindig veel energie zoals ik had voor ik ging reizen en mn conditie is weer goed op pijl. Ik heb me in maanden niet zo fit gevoeld:) thuis ga ik Shelly longeren en ga ik een stuk lopen met Bakira. Andrea en Brett zijn inmiddels ook weer thuis. Ik ga voer voor de avond klaar maken en ga daarna douchen. Ik ben eigenlijk al goed moe maar heb Carla van de sportschool beloofd om vanavond even te komen kijken in de sporthal bij netbal. Ik ga even 10 min op bed liggen en ga daarna de paarden voeren.

Om half 6 kom ik aan in de sporthal en kijk ik de eerste 2 rondes mee. Ze zijn ontzettend goed en het gaat me veel te snel 🤣 2 meiden aan de kant praten me bij over de regels en leggen alles uit. Het team van Carla speelt daarna en ik waag het toch maar om een potje mee te doen. Het gaat me toch redelijk goed af en het is een gezellige groep. Na afloop gezellig nagepraat, veel nieuwe mensen leren kennen en zelfs afgesproken met een paar meiden om zaterdag wat te gaan drinken ergens.

1. Karin:
    15 september 2020
    Wauw goed bezig Kelly, sportief hoor 💪
    Leuk dat je het ook hier weer zo naar je zin hebt 😘
  2. Paul:
    15 september 2020
    Erg leuk verhaal Kel!
    Wij hadden natuurlijk al je spraakopname gehoord 😀