16 Januari

16 januari 2020 - Baldivis, Australië

Ik word wakker zonder stem😫. De keelpijn lijkt niet minder te worden. Na het ontbijt geef ik aan bij Siri dat ik toch maar even naar de dokter wil. Het is niet te doen op deze manier, baal hier flink van dat het zo begint.

Ik voer de paarden en we brengen Netflix naar de dierenarts, ik bel de huisarts voor een afspraak. Ik kan om 9:00 terecht gelukkig. Wanneer ik binnen loop geef ik aan dat ik gebeld heb en een afspraak heb. Maar nergens in het systeem kunnen ze het terug vinden. Ik had toch echt hun nummer gebeld!

Ik moet 2 formulieren invullen en daarna maar wachten tot er een dokter tijd voor me heeft. Na een uur wachten word ik eindelijk geholpen. En een half uur later sta ik weer buiten. Ik heb spray gekregen tegen de pijn. Strepsils en paracetamol. En ik moet minimaal 2 liter drinken per dag.

Siri haalt me weer op en ik help haar daarna nog even met de waterbakken vullen en paarden klaarmaken. Ik ben moe van hoe ik me voel en ga smiddas weer even op bed liggen. Ik slaap tot 4 uur en daarna voer ik de paarden weer.

Ik heb afgesproken met abbie om wat te gaan eten vanavond. Ik heb haar in een backpacker facebook groep leren kennen. Ze komt uit Canada en is au pair 15 minuten hier vandaan. Na dat ik het voet voor morgen heb klaargemaakt en gedoucht heb haalt ze me om 19:00 op. We gaan eten bij een American steak house in Rockingham. Ik neem een rib eye die super goed smaakt! Daarna gaan we naar een arcade hal waar je allemaal spellen kan doen. Zoals basketballen, mario kart en nog veel meer. Het is inmiddels half 10 en ze gaan sluiten. We gaan naar de overkant van de straat naar een cafe waar je vanalles kan bestellen met chocolade. We bestellen een taartje en daarna brengt ze me terug.

Super leuk om er even uit te zijn en iemand te leren kennen!

1. TIneke:
    16 januari 2020
    Hé bah dat is zeker balen zo te beginnen. Gelukkig dat je nu iets gekregen heb.
    Wat leuk dat je even er uit geweest bent en iemand anders heb leren kennen.
    Nogmaals beterschap en ik hoop dat je snel weer de oude bent.
    😘
  2. Mandy:
    16 januari 2020
    Wat vervelend dat je nog steeds keelpijn hebt, en ook dat je bij de dokter 1 uur moest wachten maar hoop dat je snel weer beter bent
  3. Hanneke:
    17 januari 2020
    Wat leuk om je belevenissen te lezen Kelly. Wel vervelend dat de branden zo heftig zijn. Ik ga wel een symbolische regendans uitvoeren hoor. Hopelijk is het straks weer wat beter met je keel. Liefs je oude tante Hanneke😘