16 maart

16 maart 2020 - Byford, Australië

Eigenlijk een beetje te moe om een heel verhaal te maken vandaag... het is 22:22 en na een lange dag lig ik eindelijk lekker in bed. Wekker ging om 6:30 vannochtend om te helpen met de kids klaarmaken. Daarna moest ik om 9:30 op de stal hier verderop zijn. Ik heb 1 paard gereden en samen met de meid die er ook werkt ben ik naar buiten gegaan met 2 pony’s, die moeten bom proof worden voor de lessen. Ze deden het erg goed gelukkig. Ik heb er 2 gelongeerd daarna en wat opgeruimd. Om 13:00 lekker naar huis en lunch gemaakt, toast met scrabbled eggs. Daarna gedoucht en de vaatwasser uitgeruimd. Brooke bracht en haalt de kinderen vandaag dus daar heb ik geen omkijken naar gehad. Als ze thuis komt help ik met boodschappen uitladen en opruimen. Om 16:30 moet ik bij Pam zijn, de eigenaresse van de stal waar ik in het weekend ga werken. Ik loop een uur mee met Laura hun stalhulp. Ze legt me alles uit en we halen de paarden binnen en voeren ze. Ze hebben er geloof ik 9, het is allemaal duidelijk en het is erg gezellig. We kletsen wat en daarna ga ik lekker naar huis. Ik haal de opa op voor het avond eten en om 18:15 eten we. Kip met noodles en groenten vanavond. Ze zijn voor nu even gestopt met hello fresh om zelf weer eens wat lekkere dingen te maken. Ik ben benieuwd naar wat ze verder gaat maken. Na het eten maakt brooke apple crumble met musli, appel, bosbessen en room. Ik wil graag gaan sporten maar ben toch een beetje te moe na vandaag en besluit lekker op bed te gaan liggen en “optijd” te gaan slapen. Morgen ochtend loop ik een ochtend shift mee bij Pam om 7:30.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade