16 maart

16 maart 2021 - Sydney, Australië

Ik word ontzettend moe wakker, ik maak de meiden klaar voor school, maak ontbijt en duik zodra Phoebe thuis is weer in bed. Ik slaap verder tot 11:00 en weer word ik vermoeid wakker. Bah, dat gebeurd me nooit.. misschien waren de dagen wat vol afgelopen week. Om 12:30 ga ik toch maar even douchen en loop ik naar een cafe in het dorp om te lunchen. Ik loop een stuk langs het strand en ga thuis serie kijken. Nogsteeds voel ik me niet echt fit. Ik had me voorgenomen om Bondi Junction in te gaan voor ik naar Zoë ga maar ik verplaats dat even naar morgen. Ik maak me klaar en neem een uber om 16:45. Een gezellige rit met een ontzettend aardige man, altijd leuk. Thuis bij Zoë drinken we wat en wachten we op haar huisgenootje Leah. Ze hebben een prachtig appartement net buiten de stad met ongelofelijk mooi uitzicht. We rijden naar de pub verderop voor trivia night. We eten gezellig wat en zijn fanatiek met vragen beantwoorden. Stiekem googelen we de moeilijke vragen en we eindigen 2 keer op de 2 e plaats. We winnen voor $70 aan drank vouchers en een zak chocolade. Ontzettend gezellig en erg leuke meiden om een avond mee weg te zijn. Later kletsen we thuis nog gezellig tot 23:00 en daarna lekker naar bed. Bank voor mij haha, ik kan vanaf de bank onder een dik deken nog even genieten van het uitzicht op de stad. Ik heb al een mail gehad van Emirates dat ik kan inchecken op mijn vlucht, de laatste dagen zijn voorbij gevlogen en morgen zal vooral inpakken zijn nadat ik gesport heb. Gek idee maar ontzettend tevreden met een heerlijke laatste week.

1. Eva:
    16 maart 2021
    Fijn dat nog zo geniet je laatste dagen Kelly. Ik wens je alvast een hele goede reis. Liefs Eva
  2. Paul:
    16 maart 2021
    Vooral deze feestweek zul je je nog lang herinneren 😃😃😃
    We zien je snel!!❤️❤️