17 september

17 september 2020 - Sydney, Australië

De dagen vliegen voorbij hier, ik ben hier al weer ruim 2 weken en het bevalt nog steeds erg goed. De samenwerking op stal met Andrea gaat erg goed en de jonge paarden gaan met de dag beter. We hebben eigenlijk elke dag heerlijk weer en ik heb veel vrije tijd. Gelukkig zijn vandaag eindelijk mijn rij spullen binnengekomen met de post. Die had ik al opgestuurd vanuit Perth naar Victoria, gelukkig heeft Ally ze snel hierheen gestuurd. Ik mocht gelijk Roy rijden vanochtend, de Grand prix hengst van Andrea. Hij is 15 en kent al het werk op topniveau, heeft ontzettend veel wedstrijden gelopen en hij springt zonder enige moeite wissels achter elkaar, het voelt alsof hij danst onder je. Ik mag hem de komende maanden een aantal keer rijden per week aangezien Andrea het erg druk heeft met de jonge paarden.

Ik ga smiddags naar de sportschool en haal wat boodschappen. Sporten gaat weer heerlijk en ik merk dat ik er op kracht en conditie flink op vooruit ga. Ik ga thuis douchen, lunchen en even op de bank hangen. Savonds voer ik de paarden en ga ik met Carla naar het honden park, helaas stilt het er van de muggen overal dus blijven we niet al te lang. Een vriendin van haar is er ook en ze nodigen me uit om zaterdag avond langs te komen als ze een feestje geven met een groep vrienden.   Ondanks dat ik het heerlijk vind dat ik hier nog bijna niemand ken is het toch ook wel gezellig om af en toe wat te gaan doen.