19 maart

19 maart 2021 - Driebergen-Rijsenburg, Nederland

Al snel krijgen we aan boord een tostie met kaas en een soort pizza saus. Erg lekker. Na 4 uur vliegen landen we in perth en na uur gestopt te zijn vertrekken we eindelijk naar Dubai. Al snel gooi ik er snel een slaappil in maar word met 2 uur weer wakker gemaakt voor eten. Een warme maaltijd met stoofvlees, worteltjes en boontjes. Er zit een quinoa salade bij en een stuk cake. Ook een broodje, koekjes en water. Het eten is prima en ik probeer daarna weer verder te slapen. Ik kan weer een aantal uur slapen en ga me daarna even opfrissen. Ik slaap af en toe even, maar helaas steeds niet langer als een uur. Met nog 2 uur te gaan word het langzaam licht buiten. We krijgen nog een laatste maaltijd en al snel komen we aan in Dubai. Aangezien ik 1 uur vertraging had en we lang stil stonden in Perth had ik nog maar 20 minuten overstap tijd. Gelukkig worden de reizigers voor Amsterdam en Parijs opgewacht door een stewardess. We lopen achter haar aan en ze brengt ons naar de goede gate. Ik kan gelijk aan boord en niet veel later stijgen we op. Ik neem weer een slaap pil en val af en toe voor een paar uur in slaap, toch gaat de tijd ontzettend langzaam. Ik krijg 1,5 uur voor we landen nog een heerlijke maaltijd en we landen nu inmiddels over 30 minuten al.

Het is heerlijk om iedereen weer te zien en ook word ik thuis nog eens als verrassing opgewacht door mijn goede vriendin lidewey. Gek om weer thuis te zijn, er valt zo’n last van mn schouders. Savonds komen cheyenne en Jesse wat drinken en kletsen we gezellig bij. Lidewey blijft gezellig slapen en morgen komen er nog meer vrienden. Eerst sochtends naar een nieuwe auto kijken :)

1. Renée:
    20 maart 2021
    Welkom thuis Kelly. Ik heb genoten van al je verhalen!