20 december

20 december 2020 - Sydney, Australië

Heerlijk dagje vrij vandaag, om 9:00 uit bed gegaan en ontbijt gemaakt. Daarna online mijn visum aanvraag gedaan, dat moet zo zorgvuldig gebeuren met zo veel documenten en foto’s dat ik er 2 uur mee bezig ben geweest. Fingers crossed!! Kan een aantal maanden duren voor ik antwoord krijg op dr aanvraag. Smiddags ga ik even naar een grote shopping mall, ik wil een outfit kopen voor de kerst lunch die ik heb bij de familie hier. Na bijna 3 uur heerlijk alleen rond struinen ben ik goed geslaagd, ik haal een verse smoothie en loop terug naar de auto. Ik ga nog even boodschappen doen onderweg en ga thuis butter chicken maken met rijst en sperziebonen. Na wat bank hangen bel ik met thuis en kan ik eindelijk mijn kamer zien die een make over heeft gehad. Prachtig geworden! Gek idee dat ik eigenlijk over 3 dagen thuis had geweest, valt wel een beetje zwaar stiekem. Toch best dubbel en ook weer heel veel zin in de komende tijd nog hier.

1. Mena:
    20 december 2020
    We konden niet meer wachten om je kamer aan je te laten zien. Fijn dat je er op afstand al zo blij mee bent. Idd gek idee dat je met Kerst thuis zou zijn gekomen. Maar geniet nog maar lekker van je tijd daar! We duimen mee voor je visum 🤞😘
  2. Eva:
    20 december 2020
    Kelly wij wensen je alvast hele fijne feestdagen. Ik ben benieuwd naar je outfit. 🤶
  3. Karin:
    20 december 2020
    Nou dat is zeker raar idee!
    Maar wij weten wel zeker dat je de juiste beslissing heb genomen ook al valt het zwaar!
    Suc6 met je visum wij duimen ook mee. Hopelijk gaat het gauw beter met je rug 🤞
    😘
  4. Hanneke:
    Dag Kelly,
    Wat een avonturen allemaal kind. Je ouders moeten nog wat geduld hebben voor dat je thuiskomt.
    Hopelijk wel in 2021 toch? Anders komen ze misschien naar jou toe.
    Ik vind het maar stoer hoor dat jjj zo veel leuke avonturen beleefd ver van je moederland vandaan
    Ik wens je een mooie kerst Kelly en een prachtig begin van 2021.
    Liefs Hanneke