21 juni

21 juni 2020 - Byford, Australië

Prima dag gehad vandaag, om 6:30 op stal zijn was wat vroeg maar eigenlijk best goed te doen. Een beetje verkeken op mn planning en alsnog best moeten haasten om om 8:00 op de locatie in Serpentine te zijn. Serpentine is een ontzettend mooi gebied, veel groen veel dieren en een rustige omgeving. Ik kom aan op de wedstrijd en Ranae, de vrouw waarvoor ik werk deze ochtend heeft de paarden al naast de trailer staan. Ze heeft een planning lijst met tijden van de proeven en hoelaat de paarden klaar moeten staan. Ze lijkt erg gestrest en ik neem zo veel mogelijk uit handen. Als de eerste pony en haar dochtertje klaar staan lopen ze naar de ring. Ik maak ondertussen de volgende klaar, opzadelen en het vlechten doe ik even over. Voor de niet paarden mensen onder ons😬 dressuur wedstrijd knotten vlechten we op draad. En dat raffelen we niet af met simpele elastiekjes... ik haal alle elastiekjes er dus uit en doe het opnieuw met naald en draad. Na een half uur is Renae terug en zadel ik de pony van haar dochter af. Gelijk complimenten over het netjes maken van haar paard en dat alles zo fijn op rolletjes loopt. Ik maak de andere pony klaar en help haar zoon met de proef nog een keer oefenen. Fijne ochtend zo en om 11:00 ben ik klaar. Renae heeft de eerste plaats gehaald met een flinke score en ook haar dochtertje heeft een 3e plek behaald. Gelijk heeft ze gevraagd of ik vaker beschikbaar ben en daar heb ik gelijk maar ja op gezegd. Prettige samenwerking en fijn om weer te doen wat ik het liefste doe.

Thuis maak ik wat te lunchen en ga ik Netflixen op bed. Ik val al snel in slaap na de flink bewogen ochtend. Later in de middag ga ik weer naar de stal van Pam om de paarden te doen en even later gaan we eten. Savonds druk in de weer op whatsapp met Divya en Lisanne over de boodschappen die gedaan moeten worden. Aangezien de meiden hun scriptie morgen moeten afmaken en inleveren ga ik met Stuart de boodschappen doen en de auto en inpaklijst nalopen. Brooke is morgen vrij om ook zoveel mogelijk voor te bereiden. Zou ook prettig zijn als ik morgen nog een uur zwemmen en 45 minuten sportschool kan inplannen ergens. 😬

1. Eva:
    21 juni 2020
    Leuk Kelly, het paard ziet er mooi uit, ze boffen maar met jou.
    Liefs Eva
  2. Paul:
    21 juni 2020
    Meid wat ben je toch druk met van alles!
    Soms lijkt het lang leve de lol, met veel lekker eten en chillen met vrienden en vriendinnen... Maar al met al verzet je toch een hoop werk 👍👍👍