21 maart

21 maart 2020 - Byford, Australië

Half 4 snachts hier inmiddels dus weer even een korte!

Vannochtend gewerkt met de paarden verderop. Gevoerd en ze buiten gezet, uurtje werk maar gelukkig Smiddags naar de sportschool geweest en savonds weer de paarden gedaan. Om 17:30 vertrokken we richting de verjaardag verderop. Caravan mee en ik de auto van jason mee met een matras achterin. Hele gezellige verjaardag! Veel lieve mensen leren kennen en veel kende ik ook al. Om 00:00 werd ik 21 en kwamen ze aan met een donut taart met kaarsjes en ballonnen. Wat een lieve mensen! Met z’n alle zingen voor mij en even zeggen hoe goed ze het snappen dat een verjaardag aan de andere kant van de wereld zonder je eigen famillie best raar moet zijn. Maar dat zij nu mijn famillie zijn hier en dat ze er voor me zullen zijn wat er ook gebeurd.  Tranen in mn ogen had ik! Wat bijzonder dit. Een groep van 25 mensen die me zo welkom heten in de grote vriendengroep. We kletsen en dansen tot diep in de nacht. Wat ben ik gelukkig met deze mensen om me heen. Een grote vuurkorf aan, harde muziek en onbeperkt tacos eten en wijntjes drinken. Een betere verjaardag had ik me hier niet durven wensen❤️ ik kreeg ipv de auto een mooie logeer kamer in het huis van de de vrouw die jarig is. Super lief! Morgen met zijn alle ontbijten want veel vrienden hebben de caravan mee en blijven overnachten hier.

1. Mena:
    21 maart 2020
    Meid, wat ben jij toch een bofferd met zoveel lieve mensen om je heen. Wij moesten ook wel even een traantje wegpinken bij het lezen van jouw verhaal! Morgen gaan we weer bellen hoor😘
  2. Paul:
    21 maart 2020
    Wat geweldig dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt Kelly!!
    Is toch bijzonder om zo je 21e verjaardag te vieren?!
    We zijn gewoon ontzettend blij voor je dat je avontuur zo geweldig fijn uitpakt!! 🥰🥰
  3. TIneke:
    21 maart 2020
    Wauw Kelly, ik ben gewoon ontroerd. Wat bof jij met zulke lieve mensen aan de andere kant van de wereld. Wat super dat er zulke mensen bestaan. En geweldig dat jij het zo naar je zin hebt, en het super doet. 😘😘
  4. Karin:
    21 maart 2020
    Wat ontzettend gaaf Kelly!
    En wat een lieve mensen allemaal. Dit was wel een hele bijzondere 21e verjaardag, om nooit te vergeten.
    😗
  5. Mandy:
    22 maart 2020
    Leuk Kelly Happy birthday 21 al weer
    En dat ze zo leuk voor je gingen zingen wauw.
    En die DONUT TAART......MMMM.
  6. Karin:
    27 maart 2020
    Heele lieve mensen daar die donut taart zag er heel lekker uit🎂