21 mei

21 mei 2020 - Byford, Australië

Zoals bijna altijd goed geslapen vannacht, om 7:00 opgestaan en ontbijt gemaakt voor de kids. Sarah was vroeg wakker en bood aan dat ik Mia bij haar kon laten als ik om 8:00 Ned naar school breng. Ik ga daarna thuis douchen en ik ga met Sarah en Mia naar Armadale. Mia is zondag jarig en ze mag van ons cadeau’s uitzoeken. De K-mart heeft een flinke speelgoed afdeling en na wat rond rennen kiest ze eindelijk wat uit. Ook voor Ned nemen we wat mee en daarna halen we ergens koffie. We lopen nog wat kleding winkels door en gaan dan terug naar huis. Ik maak wat te lunchen thuis en leg Mia op bed. Weer slaapt ze niet gelijk maar gelukkig kan ik haar op bed laten liggen zodra ze slaapt. Het is alweer tijd om Ned te halen om 14:00 en Sarah blijft binnen voor Mia. Thuis leg ik ook Ned even op bed aangezien die in de auto al bijna in slaap viel. Ik loop naar de nieuwe hengst Fuz en geef hem een emmer voer. Hij vind het wel prima hier en is super relaxt. Met beide kids in diepe slaap hebben we lekker een rustige middag om serie te kijken. Brooke is even later thuis en ik ga een stuk hardlopen. Gaat op-zich prima, ik neem een hete douche en daarna gaan we eten. We eten Vegetarische lasagne met cottage cheese, spinazie en een flinke berg groenten. Ik hang nog even op de bank samen met Brooke en ga niet al te laat naar mijn kamer. Even videobellen met thuis nog en een beetje optijd slapen vanavond.