22 & 23 augustus

22 augustus 2020 - Sydney, Australië

Even kort want het is al laat.. gisterochtend met de meiden naar zwemles geweest en een hele gezellige dag gehad in de dierentuin. De meiden hadden het super naar hun zin en het uitzicht op de stad vanaf daar is ongelofelijk mooi! Naar een vogel en een zeeleeuwen show geweest en gezellig geluncht. Daarna ergens een ijsje wezen halen en over The harbour bridge terug gereden met een paar mooie stops rondom de stad. De meiden bij Phoeboe haar moeder afgezet en savonds ging ze naar vrienden toe. Ik heb alleen gegeten en ben daarna naar de beach club hier verderop gegaan. De jongen die ik pas op het strand heb leren kennen is daar met zijn vriendengroep en nodigde me uit zodat ik wat meer mensen kan leren kennen. Erg leuke meiden in de groep waar ik wat mee klets en drink. Daarna gaan we met de hele groep naar een verjaardag van een van de jongens. Een gezellige bende is het daar, iedereen is aardig en het is een erg gezellige avond. De tijd vliegt en voor ik het weet is het 4 uur geweest voor ik naar huis loop. De volgende ochtend ontzettend gaar en maar weinig geslapen. Ik doe nog een keer mn ogen dicht en ga daarna douchen en ontbijten. Ik voer de hele dag weinig uit en ruim een beetje op in huis. Savonds even met thuis bellen en redelijk op tijd slapen

1. Karin:
    23 augustus 2020
    Wat een mooie foto's, dierentuin met zo'n uitzicht 😍