22 maart

22 maart 2020 - Gosnells, Australië

Happy B day to me!  Wekker om 7:00 na 3 uur slaap, niks jarig zijn🤣. Ik vervloek even de alcohol van de nacht en het late naar bed gaan maar stap daarna uit bed. Aankleden en naar de paarden om te voeren en ze buiten te zetten. Opstarten kost een beetje moeite maar met 1,5 uur ben ik weer terug bij het huis. Veel zijn er al wakker en de grote bbq in de tuin staat aan. Brooke bakt er eieren met bacon op en de kinderen roosteren brood en maken drinken voor iedereen. We ontbijten met zijn alle, ongeveer 15 mensen zijn blijven slapen. Iedereen helpt met de zooi van vannacht opruimen en we kletsen gezellig na. Om 11:00 gaan we naar huis, we pakken de 2 oldtimers uit de schuur en een vriend van brooke komt ook aan met zijn oldtimer. Hij heeft een cabrio dus ik rijd met hem mee. We rijden 30 minuten een prachtige route naar een groot cafe. Daar gaan we gezellig lunchen. Ik bestel gegrilde zalm met salade. Na 1,5 rijden we verder, we gaan naar een wildlife park. Ik heb namelijk nog geen koala’s gezien😬. We lopen hier een uur rond eh voeren de beesten. Heel veel loslopende emu’s , kangoeroes en vogels. Kleine geiten en een baby alpaca, helemaal leuk!  We gaan daarna terug naar waar de verjaardag was. Veel mensen zijn er nog, de mannen zitten bij de schuur bier te drinken en de vrouwen zijn binnen. Ik loop even naar binnen om hoi te zeggen, alle gordijnen dicht, harde muziek en een hoop gelach. Ja hoor, ze zitten volle bak aan de wijn en zijn flink aangeschoten aan het dansen midden in de kamer. De gemiddelde leeftijd is 37+ 🤣 wat een hillarische mensen. Ze vertellen dat ze na het ontbijt gelijk aan de champagne zijn gegaan en niet meer gestopt zijn tot 16:00. We kletsen gezellig en om 18:00 ga ik met brooke mee naar huis. We gaan eten maken thuis en ik haal even wat boodschappen. Savonds drinken we nog wat voor mijn verjaardag en ik ga optijd naar bed. Even wat slaap inhalen dacht ik zo🙂. Heerlijke dag gehad! Met 34 graden en lieve mensen.

1. Mena:
    22 maart 2020
    En gefacetimed met papa en mama 😘😘
  2. Eva:
    22 maart 2020
    Wat een gezelligheid Kelly, super hoor!!
  3. Karin:
    22 maart 2020
    Dat is wel een supergezellige en bijzondere verjaardag geweest 🎂🥂🍾😗