25 augustus

25 augustus 2020 - Sydney, Australië

Vrij gehad tot 16:30 en lekker een dag rustig aan gedaan. M’n lijf is erg overgevoelig de laatste tijd en ik heb al snel rugpijn. Misschien is het de stress ivm het reizen of het vele lopen hier, who knows. Weer veel rondgebeld vandaag voor reisadvies en te horen gekregen dat ik een travel permit aan kan vragen zodat ik zonder enige problemen mag reizen binnen Victoria/ corona risico gebied. Positief nieuws maar nog steeds lastig om de veiligste reis manier te vinden. Met Ally gebeld en die is ook druk aan de slag voor me om alles uit te zoeken. Ook gemaild vandaag met een stal in Laren, die heb ik al eens gesproken over werk voor ik naar Australië vertrok. Gevraagd of ze al kunnen inschatten hoe ze begin volgend jaar zitten met vacatures. (Ik kan niet vroeg genoeg zijn🤣) Ze kwamen snel en enthousiast bij me terug dat ze dan waarschijnlijk een stal manager nodig hebben. Over en weer een beetje contact gehad over uren/werkzaamheden en afgesproken om tegen die tijd even te bellen. Hoe heerlijk het hier ook is, toch kijk ik er erg naar uit om thuis weer aan de slag te kunnen op een mooie stal. En natuurlijk om vrienden en familie weer dichtbij te hebben.

Ik heb om 16:30 de meiden opgehaald en we hebben samen gegeten. Phoeboe ging weg naar een vriendin en helaas was Layla het daar niet mee eens.. ze is 15 min flink van slag geweest. Ontzettend huilen en helemaal over haar toeren. Ik heb haar toch maar even snel gedoucht en ben met haar op de bank gaan zitten, haar favoriete film aangezet en toen was het gelukkig weer goed. Ook Georgia gedoucht en ze op tijd naar bed gebracht.