25 December

25 december 2020 - Drummoyne, Australië

Vanmorgen ben ik om 6:15 begonnen met voeren, het was nog lekker fris buiten, de rust hier op het terrein en de vogels die fluiten, heerlijk rustig opstarten. Ik breng een aantal paarden naar buiten en heb er een aardig tempo in zitten. Om 9:40 ben ik klaar met het meeste, ik kleed me om en ga Polly rijden. Rond 11:00 ga ik douchen en me klaarmaken voor de kerst lunch waar ik om 13:00 verwacht word. Als ik het terrein af wil rijden komen Isabella en Nicolette net aanrijden, die wilde nog even bij de paarden komen kijken en daarna rijd ik achter hun aan naar hun huis.

Ik word warm ontvangen door een lieve en gezellige familie, veel heerlijk eten, champagne en cadeautjes. Heel fijn om hier deel van uit te mogen maken, ik krijg een doos chocolaatjes, een pyjama broekje van een mooi merk, een kaars zeepjes. Er zijn garnalen, er is kreeft, pompoen, asperges, kalkoen, aardappeltjes en nog veel meer lekkers. De tijd vliegt helaas voorbij en om 17:30 ga ik weer terug om de paarden te voeren. Het regent inmiddels en het is fris aan het worden. Met weer een flink tempo doe ik er iets langer als een uur over. Daarna lekker bankhangen.

1. Mena:
    25 december 2020
    En straks iets vroeger wakker worden, dan normaal, om vervolgens even met de familie te facetimen 🎄🎄
    Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad, met veel lieve mensen om je heen😘