25 Januari

25 januari 2020 - Perth, Australië

Nadat ik fleur geholpen heb met voeren en met de weilanden schoonmaken ga ik douchen en mijn spullen pakken. Alison brengt me naar mijn hostel in de stad. Ze is de eigenaresse van een paard dat bij siri staat. Het is 40 minuten rijden naar de stad. Ik drop mijn spullen af en bel marloes. Die is samen met merel. Een anders Nederlands meisje in de winkel. Het klinkt goed en we gaan ergens lunchen. Een kipschnitzel met patat. Want ik heb al veel te lang niet echt lekker gegeten. We halen wat wijn. Wat super moeilijk ging want ik had alleen mijn id kaart mee. Ik dacht veiliger om mijn paspoort in mijn tas te laten. Dus bij de eerste winkel kregen we niks mee. De volgende wel gelukkig. We lopen naar kings park, 30 minuten lopen. Dat is prima te doen. Het is 32 graden en we ploffen neer in het park met wijn en wat chips. Het is prachtig hier. Mooi uitzicht over de stad en dr rivier. Rond 18:00 word het toch wel wat fris en we besluiten terug te lopen. We halen weer wijn onderweg en gaan naar mijn hostel. Ik bestel een burger en daarna gaat merel terug naar haar au pair gezin. Marloes en ik spelen nog een potje jenga. We ontmoeten een groepje mensen waar we mee aan de praat raken. Ze komen overal vandaan. Zweden, israel, duitsland, nederland en ierland. Leuk om iedereen zijn verhalen aan te horen. We gaan een potje poolen en gaan daarna de stad in. Het is chinees new year en het is mega druk in de stad. We lopen wat rond en eindigen in een flinke club. Best gezellig maar eigenlijk alleen maar Australiërs. We blijven niet al te lang. Het is half 2 als we terug lopen. Veel gaat hier om 2 uur dicht. Best vroeg dus. We praten nog een half uur voor op de stoep en daarna ga ik mijn hostel in. Ik moet mn bed nog opmaken en ben blij als ik lig. Best een bewogen dag zo! Ik ben gesloopt en ga lekker slapen. Ik schrijf mn blog nu pas en hou het een beetje kort aangezien ik zo moe ben🙈

1. Mena:
    25 januari 2020
    Wauw, wat een dag zeg! Wat leuk dat je nieuwe mensen hebt ontmoet. Nu lekker slapen. En morgen weer nieuwe avonturen sparen🤗😘
  2. Paul:
    25 januari 2020
    Er staat hier nog een fles Australische wijn van je afscheidsfeestje...... Maken wij wel leeg, want als je terugkomt ( Je komt toch terug?) kun je toch voorlopig geen wijn meer zien! 🤣
    Nog heel veel mooie momenten met elkaar!
  3. Mandy:
    25 januari 2020
    Hoi kelly, je bent zeker blij dat je weer nederlands kan praten en denk ook dat je blij bent dat je weg bent bij die Familie.
  4. TIneke:
    25 januari 2020
    Nou wat een gezellige leuke dag zeg. En dan zeg je dat je het kort houd, ik vind het toch behoorlijk verhaal hoor.
    Wat leuk dat je steeds andere mensen ontmoet.
    Hoop dat je lekker slaapt en kijk al weer uit naar je volgende verhaal
    😘
  5. Karin:
    25 januari 2020
    Weer zo'n leuk avontuurlijk verhaal. En inderdaad niet echt kort te noemen 😉
    Geniet van de nieuwe omgeving en de mensen, lekkere eten, etc.
    😘