25 november

25 november 2020 - Glossodia, Australië

Een lange maar fijne dag achter de rug. Vanochtend vroeg om 6:00 de paarden gevoerd, Roy gereden en de stallen gedaan. Ik heb even met Jack gespeeld toen Andrea Jasana reed en ben daarna gaan douchen. Om 10:00 ben ik vertrokken naar mijn sollicitatie gesprek in Glossodia. Een prachtige route van 2 uur door de wijngaardes en bergen. Bij aankomst word ik gelijk warm ontvangen door iedereen, de 2 dochters leiden me rond en vertellen over de paarden en werkzaamheden. Het is een prachtig terrein met Europees geïmporteerde springpaarden. Een aantal pension paarden en fokmerries. In totaal gaat het om het managen van 20 paarden en zoeken ze iemand die er voor kan zorgen dat het bedrijf op rolletjes loopt. Later neemt hun vader het over en gaan we binnen aan tafel zitten, we nemen door hoe de visa applicatie gaat en wat ik van hun nodig heb. Er moet een brief opgesteld worden met veel bewijs van ongoing work, waarom ze mij perse nodig hebben en nog veel meer. Hij is bereid er alles aan te doen zodat ik mijn visum krijg en voor hem kan komen werken, erg fijn hoe behulpzaam iedereen is. Ik krijg mijn eigen appartementje en ook kan ik gebruik maken van een auto, erg fijn. Na zo’n 1,5 uur praten rijd ik de 2 uur weer terug naar huis. Inmiddels is het 15:00, ik maak wat te lunchen, voer de paarden en ga naar de gym. Savonds pak ik spullen in voor de trip naar Byron Bay en ga ik optijd naar bed.

1. Paul:
    25 november 2020
    Wij zij trots op je Kelly!
    Zo goed wat je allemaal onderneemt! ❤️❤️
    Heel veel werkplezier op deze prachtige manege 😀😀
  2. Peter:
    25 november 2020
    Hoi Kelly, dat is snel geregeld, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Een mooie stal, goeie paarden en vriendelijke en behulpzame mensen.
    Je hebt daar een eigen appartement en mag gebruik maken van de auto, ik vroeg me af of je dan ook nog een redelijk salaris krijgt of is dat meer een kwestie van zakgeld.
  3. Eva:
    25 november 2020
    Super Kelly, gefeliciteerd! Wat een mooie plek, en luxe hoor je eigen appartement. Jij zit voorlopig goed denk ik. Heel veel plezier daar.
  4. Karin:
    25 november 2020
    Wauw Kelly, dat wordt weer een mooie uitdaging. Wat fijn dat het allemaal zo snel gelukt is.
    Geniet van jullie trip naar Byron Bay. Benieuwd wat je daar allemaal weer voor moois tegen komt.
    Ook wij zijn trots op je 😘
  5. TIneke:
    25 november 2020
    Wauw Kel, ook van hier een trotse tante hoor. Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen.
    En mooi dat het zo snel gelukt is.
    Veel liefs van mij 😘