26 augustus

26 augustus 2020 - Sydney, Australië

Om 7:00 opgestaan en de kids klaargemaakt voor school. Phoeboe ging hardlopen en heeft ze daarna naar school gebracht. Ik ben gaan douchen en naar de stad gegaan, ik heb met Dennis afgesproken om de Harbour bridge over te lopen. Het is heerlijk weer vandaag en met 20 min zijn we de brug over. We lopen rond in kirribilli en komen uit in een secret garden aan het water. Prachtige planten en bloemen, en overal stoelen om te relaxen. We lopen verder langs Luna park, een klein circus onder de Harbour bridge. We pakken de ferry terug naar de overkant en lopen naar darling harbour om te lunchen. We hebben er inmiddels 9 km op zitten en gaan bij een restaurant aan het water zitten. Na ruim een uur lopen we terug richting de bussen en halen we een ijsje, we gaan langs het water zitten met uitzicht op het opera house. Er speelt een man gitaar en er hangt een gezellige sfeer. We lopen terug het cbd in en gaan nog even op een terrasje zitten voor een drankje. Rond 16:00 pak ik de bus naar huis en relax ik de rest van de avond op de bank. Phoeboe gaat uit eten en ik zit nog goed vol van de late lunch.

1. Mena:
    26 augustus 2020
    Foto's van de prachtige planten en bloemen? 🌻🌼🌸
  2. Karin:
    27 augustus 2020
    Klein snitzeltje 😅😅
    Geloof graag dat je daar wel ff vol van zat