26 Februari

26 februari 2020 - Byford, Australië

Om 9:00 word ik wakker, heb een flink beroerde nacht gehad helaas. Ik kon maar moeilijk in slaap komen gisteravond. Het waaide hard buiten en ik had nog steeds rugpijn en last van mn buik. Vaak wakker geweest, kortom niet relaxt. Gelukkig heeft Brooke de kids weggebracht en ben ik vrij tot 14:00. De stal waar ik zou gaan rijden vandaag berichte me dat ze helaas een te drukke dag hebben en ze me graag een andere dag zien. Dat komt me niet heel slecht uit aangezien ik me niet echt uitgerust voel. Ik neem een douche en maak ontbijt klaar, een bak fruit met yoghurt. Ik start rustig op en raap mijzelf bij elkaar om toch even te gaan sporten. Ik doe het even lekker rustig aan vandaag. Ik wil wel minimaal 4 km hardlopen maar dat doe ik op 8,5km\H ipv de 9 die ik normaal loop. Ook pak ik wat langer rust tussendoor. Ik doe er 10 min langer over dan normaal maar voel me een stuk fitter dan voor ik begon. Ik train licht mn benen en doe buikoeffeningen. Na een uur ben ik klaar en ga ik even de auto tanken aan de overkant. Ook ga ik even naar de winkel, opzoek naar een gezond tussendoortje met proteïne. Ik kom uit op rijstwafels met Philadelphia en plakken kipfilet. Thuis neem ik een douche en ga ik lunchen, ik relax wat en ga om 14:00 de kids ophalen. Thuis vallen ze als een blok in slaap, samen met Brooke kijk ik tv en even later is Jason thuis en ook 2 vrienden van hem komen later hierheen. Ik ga Tangles pakken en geef haar een goede poetsbeurt, ik longeer haar 20 minuten en spuit haar af. Ondanks alle drukte op het terrein blijft ze erg relaxt, ik zet haar terug in de paddock en ga bij de rest in de schuur zitten. We kletsen gezellig en drinken wat ciders, we besluiten fish and chips te halen voor het avond eten. Samen met Brooke ga ik de opa halen en we halen gelijk het eten op. Iedereen eet mee en het is een gezellige boel aan tafel, oh en fish and chips eet je met je handen heb ik net geleerd. iedereen heeft flink lol met elkaar en de vakantie plannen worden doorgenomen. We gaan 9 april weg en gaan met 7 caravans richting kalbarri. Ik ga volgende week snorkel spullen kopen en kijken wat er allemaal te doen is in de buurt. Voor dit weekend zijn de plannen ook al rond, ik ga zaterdag naar een festival met een paar nederlanders en een van de jongens die bij me in het hostel zat gaat ook mee. Hij vliegt binnenkort weer terug naar Canada en wilde er nog wel even uit. Het is vlak naast de stad, ongeveer 40 min hier vandaan. Jason wilt me wel op de trein zetten en dan haalt Brooke me savonds op. Erg lief van ze!! Het is een cider festival en bij je ticket zitten 4 grote ciders in. Vandaar dat ik de trein pak😁 maandag is het het labour day en is iedereen vrij, we hebben besloten om met de familie naar Lancelin te gaan. Dat gebied bestaat uit zand duinen en is ideaal om te crossen met de 4WD, we gaan daar de dag doorbrengen.

Het is inmiddels 22:23 en ik lig lekker in bed. Ik hoop op een betere nacht dan gisteren, ik voel me iniedergeval stukken beter dan gister avond. Ik ga even lekker serie kijken en dan slapen

1. Eva:
    26 februari 2020
    Er staan leuke dingen op het programma Kelly, veel plezier. Xx
  2. Karin:
    26 februari 2020
    Hopelijk voel je je morgen beter! Geniet van alles in het vooruitzicht 😍