27& 28 juni

28 juni 2020 - Exmouth, Verenigd Koninkrijk

Gisteren veel te gesloopt om nog een blog te schrijven en ik heb zo ontzettend veel gedaan dat het bijna te veel is om te schrijven 😬.

Gisteren naar turquoise bay geweest met zijn allen. Heerlijk gezwommen in de perfecte temperatuur water, overal mooie vissen en het snorkelen was geweldig. Savonds sunset gekeken vanaf Vlamingh head lighthouse, ontzettend mooi hoe de zon met zo veel kleuren langzaam in de zee verdwijnt. Daarna hamburgers gebakken die nog over waren en later op de avond zijn we met zijn alle bij Brooke en Jason gaan zitten. Ook Jamie, een vriend van Jason was aangekomen gisteren.

Vannochtend redelijk fit wakker geworden, verbazingwekkend na een flink lange nacht drink spellen en kaart spellen spelen met de hele groep. Om 8:00 gaan douchen en naar mandu mandu grove gereden voor een hike. Eerst pannenkoeken gebakken toen we daar aankwamen en daarna de 3km lange hike gedaan. Flink pittig... een gigantische berg op maar wat een adembenemend uitzicht!  Na 1,5 uur zijn we gesloopt, bezweet en terug bij de auto. We rijden naar oyster stacks beach en duiken nog half oververhit van de hike, het water in. Het is hier nog veel mooier dan waar we gisteren waren. Het is hier vrij ondiep met 1,70m ongeveer en overal is prachtig coral met de mooiste vissen. Het is echt alsof ik in  een National Geographic documentare zit als ik met mn snorkel op onderwater kijk. Ik film heel veel met mn Gopro en het water is glashelder. Na een paar uur snorkelen en zonnen gaan we opzoek naar een mooie plek om lunch te maken. We gaan weer naar the lighthouse, maar net als we de soep op het vuur hebben en al het eten uit de auto hebben komt er een Dingo uit de bosjes. Ze ziet er hongerig uit en komt blijkbaar op onze lucht geur af. We pakken snel weer alles in en rijden toch maar naar een andere plek. Ze kunnen erg gevaarlijk zijn en elke keer een oog op hem houden hebben we niet zo’n zin in. We gaan lunchen aan het strand en daarna lekker relaxen op de camping. Rond 1900 gaan we dinner maken in de grote keuken. Samen met Lisanne maak ik spaghetti met kip en die smaakt super🙂. We gaan optijd naar bed aangezien we morgen optijd op moeten voor de whaleshark tour

1. Paul:
    28 juni 2020
    Erg leuk verhaal!
    Gezellig weer gebeld met je ❤️ en ongelooflijk hoe goed en vooral hoe snel 😂😂 je het Engels nu beheerst!!
    Erg leuk ook je walk around the campsite met de waanzinnig mooie zonsondergang, de kangaroe in de verte en de hele grote vissen voor het avondmaal..... Die alleen jij gezien hebt 🤣
    Geniet ervan! 🥰🥰
  2. Karin:
    28 juni 2020
    Wat leuk om te lezen!
    Al veel meegemaakt en gezien in die paar dagen!
    Geniet er van met elkaar 😘