27 Februari

27 februari 2020 - Byford, Australië

Na een betere nacht dan gisteren gaat om 7:45 de wekker. Ik word rustig wakker en kleed me aan. Ik maak een bak yoghurt met musli en aardbeien, Brooke brengt Ned naar school. Samen met Mia blijf ik thuis en spelen we een potje memory. Om 8:40 is Brooke weer terug, ik ga douchen en daarna gaan we naar haar vader. Ik ga hem helpen met de tuin opruimen en Brooke heeft daar beter internet om te werken. Er liggen een paar bergen onkruid die in een aanhanger gegooid moeten worden er ligt wat afval en ik hark wat gemaaid gras bij elkaar. Het koste maar zo’n 45 minuten en daarna gaan we binnen wat drinken. De opa geeft me $30 voor dat kleine beetje hulp, erg aardig! We gaan terug naar huis en ik ruim de vaatwasser in. Brooke moet weg voor haar werk en heeft daarna een afspraak met haar moeder, ze is dus de rest van de dag weg. Ik speel spelletjes met Mia en om 12:00 valt ze in slaap, ik leg haar in bed ik ga lekker serie kijken. Ik maak wat te lunchen en maak om 13:50 Mia weer wakker. Het is bijna tijd om Ned op te gaan halen, het onweert en regent flink buiten.

Als we terug komen zet ik de projector aan in de speelkamer en kunnen de kids lekker film kijken. Ik veeg het huis, ruim de vaatwasser uit en doe mijn was. Ik maak een bak fruit voor de kids en rond 16:00 is Jason thuis. Ook de opa is er en niet veel later is ook Brooke weer thuis. Ze maken snel eten want om 18:30 gaan Brooke en ik naar een workout class in de sportschool. We eten zoete aardappel met kip en salade. We eten niet te veel want dat sport niet echt lekker. Eenmaal aangekomen blijkt dat het om 18:00 al was begonnen en ze had zich vergist in de tijd🤣dan maar zelf onze oefeningen doen. Ik ga hardlopen en samen doen we buik oeffeningen. Brooke gaat eerder terug omdat ze nog weg moet. Ik train nog benen en maak bijna 1,5 uur vol, ik ben daarna ook wel afgemat🙈iedereen is weg als ik thuis kom. Het onweert nog steeds flink en het regent hard. Ik laat de rottweiler gezellig binnen en zet een film aan. A star is born, een film met lady gaga hij staat op Netflix! Echt het kijken waard! Wat een prachtige film. Na 45 min is Brooke weer thuis en ze legt de kids op bed. We kijken samen de film af en rond 23:00 ga ik lekker naar bed. Morgen ga ik voor het eerst met Mia naar zwemles en verder lekker sporten en als het weer het toe laat ook Tangles trainen