27 Januari

27 januari 2020 - Fremantle, Australië

Ik word om 11 uur wakker. Ik blijf liggen tot 12:30 en ga daarna douchen en duik de stad in voor een fles fruitsap een ijskoffie en een verse tosti. Ik wissel mijn Thaise geld om voor Australische dollars en spreek met faye af om naar fremantle beach te gaan. Ik heb haar leren kennen via de facebook groep. Ik pak de trein naar fremantle het station is 5 minuten lopen. De trein duurt 30minuten en dan is het 15 min lopen naar haar hostel. Het is 36 graden maar eigenlijk prima te doen! Ik geniet van de vrijheid om lekker overal heen te kunnen en wat super zo veel leuke mensen in de buurt. Ze is Nederlands en een Nederlandse en ierse vriend van haar uit het hostel hebben een auto. We rijden naar het strand. Zo’n 10 minuten. Ook hier is het super mooi! Erg veel backpackers en we ploffen neer in het gras. We kletsen wat en nemen een duik in de zee. Om 17:30 haal ik een bord fish and chips bij het cafe verderop. We hebben een hele gezellige middag en het klikt goed! Om 19:00 brengen ze me naar het treinstation en binnen 10 minuten gaat de trein terug naar perth. De verbindingen hier zijn erg duidelijk en je kan overal zo makkelijk komen! Een Nederlandse meid heeft contact met me gezocht via facebook. Ze zegt ook in hostel G te zitten. En ze vraagt of ik zin heb om van morgen tot donderdag te roadtrippen langs Margaret river. Dat is een prachtige route! Zo lief dat ze me mee vraagt. We spreken zo af om wat te drinken in het hostel. Om 20:00 meeten we. Na wat drankjes en gezellig kletsen besluiten we naar de route te kijken. Ze heeft al een beetje een idee en heeft al een auto gehuurd en heeft het eerste hostel al geboekt. Die boek ik ook en we boeken na wat overleggen en kijken waar het mooi is ook gelijk de volgende. Ze is al 2,5 maand in Australië en ze is 32. Ze is super aardig en we overleggen samen wat we precies willen zien. Er gaat nog een meid mee die zit in een ander hostel. Ik heb haar nog niet ontmoet! We stippelen onze plannen uit onder het genot van een wijntje. Na alles gepland te hebben komen er 2 vrienden bij zitten waar ik al sinds zaterdag mee om ga. Een Nederlander en een canadees. We praten elkaar bij over de dag en over de volgende plannen. Rond 23:30 besluit ik dat het bedtijd is. Aangezien ik morgen om 10:00 moet uitchecken. Ik ga naar mijn kamer en pak vast zo ver mogelijk mijn spullen in. Gelukkig had ik tot morgen geboekt omdat ik dan nog alle kanten op zou kunnen. Zo gaaf waar we heen gaan en zo leuk hoe we met goed overleg een leuke route en hostels hebben gevonden. Ik kijk uit naar morgen!

1. TIneke:
    27 januari 2020
    Ik kijk ook al uit naar morgen hoor, hoe het je dan gaat bevallen..
    Echt superleuk om iedere dag je verhalen te lezen, en zo superleuk dat je zoveel leuke contacten heb.
    Heel veel plezier morgen en slaap lekker 😘
  2. Eva:
    27 januari 2020
    Leuk hoor Kelly al de contacten die je opdoet. Ik wens je veel plezier met je uitstapje. Xx
  3. Mena:
    27 januari 2020
    Zo leuk, dat je steeds nieuwe mensen ontmoet. En dat het ook nog goed klikt. Heel veel plezier de komende dagen. We kijken weer uit naar je nieuwe avonturen, met foto's 😉😘
  4. Paul:
    27 januari 2020
    Kijk.... dit gaat tenminste op een echte vakantie lijken 😃👍
  5. Karin:
    27 januari 2020
    Wauw supergaaf om te lezen. Heel veel plezier met je uitstapje, geniet!! 😘😎
  6. Amy:
    28 januari 2020