27 maart

27 maart 2020 - Byford, Australië

De afgelopen dagen vliegen voorbij! Ik ben vandaag al weer 82 dagen van huis. Inmiddels ben ik goed gesetteld en erg blij met waar ik nu ben.

Vannochtend de kids klaar gemaakt en Ned naar school gebracht. Met mia thuis wat spelletjes gedaan en even een uur sport oefeningen gedaan thuis. Vaatwasser uitgeruimd en weer een was gedraaid. Even gebeld met een paar backpackers voor eventuele adoptie🤣. Brooke gaf de doorslag vandaag dat ik er 1 of 2 mag binnen halen. Al snel had ik een meid en een gozer gevonden die me wel aardig lijken. Nederlands allebei en vanaf dinsdag zouden ze geen verblijf plek meer hebben. Doorgestuurd naar brooke en ze zal zelf ook nog even kijken. Ze had wel 20 reacties op haar oproepje in de facebookgroep. Hopelijk zou ze niet iemand anders kiezen😬😬. Savonds ging ik wat eten met een vriendin in het park. We hadden pizza gehaald en gezellig gekletst. Om 20:00 was ik weer thuis om met Brooke te overleggen wie ze in huis wilt nemen. Ze had al contact gehad met de 2 die ik had doorgestuurd en afgesproken dat ze vanaf dinsdag kunnen komen. Wat super leuk! In ruil tegen onderdak gaan ze klusjes rondom het huis doen en de meid wil mij wel helpen met de paarden hier. Super gezellig dat ik er straks 2 vrienden bij heb en lekker Nederlands kan lullen😬.

1. Mena:
    27 maart 2020
    Wat fijn dat je er 2 Nederlandse vrienden bij krijgt. Hopelijk klikt het😀
    82 dagen alweer van huis? Wat gaat dat snel zeg!

Liefs, mama 😘
  2. Karin:
    28 maart 2020
    Leuk dat er twee Nederlandse mense zijn en de tijd gaat😘alweer snel 82 dagen van huis alweer😀