27 november

27 november 2020 - Byron Bay, Australië

Een heerlijke eerste dag gehad in Byron, sochtends naar de vuurtoren gereden en ontbeten met prachtig uitzicht over de zee. Een stuk verderop naar het strand gegaan, Carla was gaan surfen en ik heb een flinke wandeling gemaakt over het strand. Het is hier ontzettend mooi en rustgevend. Gezwommen en heerlijk een paar uur op het strand gelegen. Daarna een stuk door het dorp gelopen, ontzettend veel leuke winkeltjes en cafeetjes overal. In een van de straten zat een oud vrouwtje met allemaal tarot kaarten. Carla en ik raken met haar aan de praat en uit een geintje ga ik bij haar aan het tafeltje zitten en laat ik een reading doen. Waarschijnlijk verteld ze aan iedereen hetzelfde maar veel dingen die ze zegt komen overeen en alle kaarten die ze neerlegt hebben met een positieve verandering en positieve toekomst te maken. We kletsen heel wat weg met haar en gaan daarna boodschappen doen. We gaan terug naar de camping, drinken wat en ik maak avond eten. Ik maak broodjes gyros met komkommer, sla, champignons, uitjes en aioli saus. Het is nog goed heet buiten en ik neem na het eten een verkoelende douche. We maken ons klaar, boeken een uber en gaan het dorp weer in. We halen wat te drinken en gaan in het park aan de zee zitten. Het is gezellig druk en overal zitten groepjes mensen. We raken aan de praat met een grote groep en sluiten bij ze aan. We blijven een paar uur zitten en gaan daarna mee naar hun hostel. We drinken wat en het is leuk om hun verhalen aan te horen, we gaan daarna met hun mee daar een bush doof op het strand. Het is een hele gezellige groep en ook het feest is erg gezellig. Na een paar uur word het toch wat fris en ik ben flink moe. We pakken een uber terug naar de camping, ik neem een hete douche en om  half 2 liggen we in bed.

1. Mena:
    27 november 2020
    Wat een mooi verhaal weer! En wat een prachtige foto's 😍
    Geniet maar lekker van het mooie weer. Het is hier maar druilerig en somber😘