28 maart

28 maart 2020 - Byford, Australië

Vannochtend om 7:30 de 9 paarden van pam gevoerd, buiten gezet en voer voor de avond klaargemaakt. Gaat allemaal al erg soepel allemaal gelukkig en met 1,5 uur ben ik klaar. Ik ga naar huis terug, neem en douche en ga even op bed liggen serie kijken. Ik val in slaap en rond 11:30 word ik weer wakker. Ik heb met iemand uit de stad afgesproken om koffie te gaan drinken hier een half uurtje vandaan. Dus aankleden en in de auto 😴. Toch wel even gezellig om bij te kletsen en rond 3 uur ben ik weer thuis. Even relaxen en om 16:30 weer naar stal. Paarden binnen halen voeren en waterbakken checken. Met een uur ben ik weer thuis en even later gaan we eten. Broodjes hamburger maken we🤗. Met kaas, gebakken ei, ui en bacon. Savonds ga ik weer aan de slag met 2 nieuwe backpackers zoeken die onderdak nodig hebben. Ook de opa hier heeft een grote kamer over en wilt graag mensen helpen in deze situatie. We hebben te horen gekregen dat er veel in lockdown gaat vanaf woensdag en op veel wegen ga je gecontroleerd worden. De paniek onder reizigers word groter daardoor.

Ik ga lekker optijd naar bed savonds omdat ik morgen weer de paarden moet doen om 7:30