29 December

29 december 2020 - Sydney, Australië

Weer een regenachtige dag gehad vandaag. De meeste paarden binnen gehouden vandaag en weinig extra kunnen doen door het weer. Ahleena heeft me geholpen met de stallen mesten en ik heb om en om de paarden even in de binnenbak losgelaten om vrij te kunnen bewegen. Om 12:00 had ik alles klaar en ben ik naar Richmond gegaan. Ik heb mooie werkschoenen gekocht bij een ruiterzaak, de schoenen die ik had waren niet meer waterdicht en stevig. Ik heb nog even een rondje gelopen in het winkel centrum en ben daarna naar huis gegaan. Inmiddels waren de meiden op stal en hebben we even bijgepraat. Ik heb daarna even een half uur geslapen aangezien mn lijf de laatste dagen vermoeid aanvoelt. Ik probeer niet al te veel te doen en skip ook de gym vandaag. Om 16:00 heb ik de paarden gevoerd en Savonds ben ik met Jake gaan eten bij een thais restaurant in Windsor. Fijn om er even uit te zijn en lol te hebben, rond 20:00 ben ik thuis en niet veel later duik ik lekker in bed. Hopen dat het weer morgen wat beter is.