29 maart

29 maart 2020 - Byford, Australië

Goede nacht gehad gelukkig en om 6:45 gaat de wekker. Brooke is ook vroeg opgestaan en staat al pannenkoeken te bakken zodat ik die nog even kan eten voor ik weg ga😊. Vers fruit er op met Nutella en whipped cream. Om 7:30 rij ik weg naar de stal van pam. Voeren, paarden buitenzetten, vegen en nieuwe emmers voer klaarmaken. Met 1,5 uur ben ik al weer thuis, ik besluit om sapphire te pakken en met haar naar buiten de gaan. Ze is nu pas 5 keer gereden maar doet het prima. Ik zadel haar op en loop vanaf de oprit de weg op. Als je hier de weg afloopt dan kan je links een trail op. Ongeveer een paar km lang. Achter alle farms langs en langs het water. Het is lekker weer en er is hier niemand te bekennen. Heerlijk om even te ontspannen zo☺️ na een uur ben ik weer terug en we gaan lunchen, ik maak een toast met gebakken eieren. Daarna ga ik even op bed liggen Netflixen en een half uurtje slapen. Om 15:15 rijd ik weer naar stal, ik ga wat eerder dan normaal omdat de backpackers rond 16:00 hier zijn. Ik werk snel en ben 16:15 weer thuis en om 16:15 komen ze aan. Ik vang ze op en laat ze het terrein en de dieren zien. We kletsen gezellig en nemen ze daarna mee naar het huis van de opa waarbij ze gaan wonen. Ze blijven daar om spullen uit te pakken en om 18:00 komen ze terug naar ons samen met de opa om te komen eten. We eten lasagna en drinken daarna wat met zijn alle. Brooke had een zak vol met brain teasers gevonden in de kast. Van die metalen spelletjes die je uit elkaar moet proberen te halen. Ze spaarde die vroeger en iedereen is er nu druk mee aan de tafel, hillarisch 🤣. Rond 20:00 gaan ze naar huis en ik ga op de bank zitten met een deken. Het koelt savonds nu flink af en en dat is eigenlijk wel lekker. De 2 backpackers waren super aardig en het klinkt goed in de famillie. Ze zijn rond de 24 en komen uit Canada, fijn om ze te kunnen helpen

1. Mena:
    29 maart 2020
    Leuk verhaal weer, Kelly. Wat heerlijk dat je even gereden hebt.
    En wat leuk om te horen dat het klikt met de backpackers 😘
  2. Karin:
    29 maart 2020
    Zo dat is lekker wakker worden, pannenkoeken als ontbijt, heerlijk.
    Leuk om te lezen weer.
    Super dat het klikt met de backpackers 👍😘