29 mei

29 mei 2020 - Perth, Australië

Om half 6 hoorde ik de kids al ruzie maken in de kamer. Maar even geroepen dat het veel te vroeg was en ik nog wel even wilde blijven liggen. Gelukkig nog even tot 6:45 kunnen slapen daarna. Ontbijt voor ze gemaakt, aangekleed en Ned om 8:00 weggebracht naar school. Thuis de keuken opgeruimd en even achter de laptop gaan zitten met Nick en Sarah. De laatste dingen uitgezocht en geboekt voor de vakantie. Flink gedoe met zoveel mensen dezelfde dingen willen doen maar allemaal gelukt uiteindelijk. De campsite in kalbarri is bush camping op 100.000 hectare natuurgebied. We zitten dan ook 10 minuten rijden bij de douchen vandaan dan🙈. Word vast een hele ervaring! Het is gelukt om met iedereen de whale shark tour te boeken. Normaal is de wachtlijst minimaal een jaar bij die maatschappij en kom je er niet tussen. Ze gaan maar met 12 toeristen per boot/ per dag. Aangezien we met 8 wilde boeken was het afwachten of het ging lukken. Gelukkig nergens problemen mee en alles staat vast nu🤩. Smiddags Ned opgehaald terwijl Mia bij Sarah bleef. Daarna kwamen Samantha en Wesley naar ons. We hebben met zijn alle pizza’s gemaakt en Sam heeft een stroopwafel cake gebakken. Het is onze laatste avond samen met hun aangezien ze morgen vroeg vertrekken om 3 uur verderop te gaan werken voor 5 maanden. Waarschijnlijk zie ik ze pas weer in Nederland! Nick en Sarah vertrekken waarschijnlijk ook volgende week en rijden alvast richting Exmouth, gelukkig zie ik ze daar weer en hebben we dan een week samen tot ze weer verder gaan. We hebben echt een vriendschap voor het leven opgebouwd in de afgelopen 2 maanden. Een ontzettend mooie ervaring om er 4 backpackers bij te hebben gehad. Nick en Sarah komen zeker nog eens naar Amsterdam hebben ze besloten. We kijken savonds nog een film en ik ga op tijd douchen en mn bed in.

1. Paul:
    30 mei 2020
    Wat een fijn verhaal dit Kel, het avontuur komt dichterbij ❤️❤️
  2. Sylke:
    31 mei 2020
    Hoi Kelly, Ik lees nog steeds trouw je verhalen. Wat een leuke tijd heb je daar! En er staan nog meer leuke plannen op de planning, lees ik. Geniet ervan!! Liefs van ons
  3. Karin:
    1 juni 2020
    Wat fijn dat je zo'n vriendschap met de backpackers heb opgebouwd. Hoe bijzonder zou het zijn ze in Nederland weer te ontmoeten!
    😗