3 augustus

3 augustus 2020 - Burlington, Canada

Een fijne dag achter de rug, kids vanochtend allebei weg gebracht naar school/opvang. Daarna toch maar even naar de huisarts gegaan voor mn oog. Echt geen pretje.. ze kan niks vinden maar haalt er wel even een wattenstaafje doorheen. Wat een vreselijk gevoel.. ze geeft me druppels antibiotica en het word al snel beter.  en thuis mn spullen ingepakt. Kamer opgeruimd, was gedraaid   En Brooke had gevraagd of ik het stallen blok nog wilde opruimen voor ik weg ga. Kost me ruim een uur maar dan is het weer helemaal netjes. Ik haal de kids, ruim de auto uit en voer de dieren. Rond 18:00 is de taxi er, ik geef de kids een dikke knuffel en ga naar Joy. Haar vriend luc waar ze bij woont heeft heerlijke beef noodles gemaakt en ik kan zo aanschuiven. Zo lief dat ik hier even tot rust kan komen en zo lekker om alles even van me af te kunnen laten vallen. Joy moet morgen vroeg werken voor een week in de mijnen. Maar ik kan blijven tot wanneer ik wil. Morgen maar even een planning maken om nog een paar dagen naar het zuiden te gaan als het weer het toelaat.. Savonds kijken we gezellig tv en ga ik optijd naar bed. Best weer even wennen in een ander huis maar er is een flinke berg stress van me afgevallen

1. Karin:
    3 augustus 2020
    Vervelend van je oog, hopelijk blijven die druppels werken.
    Fijn dat die berg stress van je afgevallen is. Op naar je nieuwe avontuur 💪😘