30 september

30 september 2020 - Balmain, Australië

Flink bewogen dag achter de rug.. vanochtend om 6:40 de paarden gevoerd en ontbeten. Om 7:20 vertrokken naar Sydney om een paar dunne lijnen in mn tattoo bij te laten werken. Een flinke rit van ruim 2 uur door de bergen, prachtige route met ontzettend mooie uitzichten overal. Het laatste stuk in de stad was flink druk maar goed te doen. De meid die mn tattoo gezet had wil toch ruim de helft opnieuw doen om zeker te weten dat de lijnen mooi blijven. Dat had ik niet verwacht haha, na iets minder dan een half uur pijn lijden loop ik naar buiten. Toch ineens flink wankelen en shaken.. ik haal een kitkat om mn suikerspiegel even omhoog te helpen en voel me daarna gelukkig weer goed. Ik rijd het hele stuk weer terug naar huis en ben net voor 13:00 terug. Ik pas een half uur op Jack als Brett druk is met een 5 jarige, hij heeft al een aantal keer gesteigerd met Andrea er op dus voor nu neemt hij het over. Het blijft mooi om te zien hoe Brett met ze omgaat en totaal geen angst kent. Ik train daarna Shelly samen met Andrea en ga rond 16:00 voeren. Ik ga om 17:00 toch nog even sporten en boodschappen doen. Eenmaal thuis even wat eten, bank hangen en optijd naar bed

1. Karin:
    30 september 2020
    Wat een leuk ventje 😍
    Is je tattoo mooier geworden (foto 🤗)
    😗
  2. Paul:
    1 oktober 2020
    Erg fijn verhaal weer Kel!
    Weer eentje die er uitspringt!