4 augustus

4 augustus 2020 - Perth, Australië

Een beetje onrustig geslapen in een ander bed maar toch redelijk fit opgestaan. Ik ga met Luke de vriend van Joy mee trainen om 9:15😴. Ze trainen allebei bij F45, een gym die alleen aan grote groeps lessen doet. Het is 45 min flink buffelen met weinig rust, 2 trainers lopen constant door de groep om je op je houding te wijzen en te zorgen dat je niet eerder stopt met de oeffeningen dan wanneer de timers voorbij zijn. Eigenlijk heel fijn trainen, ik ben helemaal gesloopt daarna. Ik neem thuis een douche, bak een paar eieren en ga op de bank hangen. Smiddags ga ik even Fremantle in met Stuart, ik moest nieuwe shampoo halen bij de kapper en aangezien ik auto loos ben kan ik geen kant op😒. We halen koffie daarna en gaan even uitwaaien op het strand. Het is flink fris maar het is heerlijk om er even uit te zijn. Ik besluit donderdag en vrijdag naar Margaret river te gaan en voor vrijdag boek ik een Whale watching tour in Augusta. Het is zo’n 4,5 uur rijden en het is flink koud daar. Morgen maar even een goede jas kopen🙈. Savonds eten we pasta pesto en ga ik optijd naar bed.