4 September

4 september 2020 - Hunter Valley, Australië

Erg goed geslapen vannacht 7:30 ga ik de paarden voeren, voeding schema is niet al te ingewikkeld en het kost me ongeveer een half uur. Hier sochtends naar buiten lopen lijkt wel een sprookje.. flinke groepen witte kaketoes die over vliegen, 18 graden In de vroege ochtend en de natuur ruikt ontzettend lekker. If that makes sense.. Daarna ga ik ontbijten en rond 8:00 lopen we terug naar de stal. Andrea rijd het eerste paard en ik mest 3 stallen, vul de waterbakken en ruim wat op. Daarna ga ik Bakira wassen en longeren en ik kijk mee met Andrea en Brett die 2 jonge paarden trainen. Ik ga daarna Shelly longeren en maak het voer voor de avond vast klaar. 13:00 maak ik wat te lunchen en rijd ik met Andrea mee naar het dorp. Ze geeft daar 2 lessen en zet mij af bij de gym. Ik maak 1,5 uur vol en daarna doen we boodschappen, thuis heb ik tijd om te relaxen en gaan we eten. Savonds ben ik gesloopt en ga ik op tijd naar bed, het is heerlijk om weer druk bezig te zijn en een goed ritme te hebben.

1. Karin:
    4 september 2020
    Wat fijn dat je nu al zo je draai aan het vinden bent daar 👍