5 december

5 december 2020 - Balmain, Australië

Een fijne laatste dag achter de rug, vroeg begonnen vanochtend en om half 9 had ik de paarden klaar. Gelijk maar verder gegaan met schilderen voor de zon doorbrak. Laatste 1,5 uur er in gestopt en het is eindelijk klaar.. flinke rugpijn daarna en de zon brande inmiddels goed. Binnen even wat gegeten en na een koude douche even op bed gaan liggen. De bedoeling was even 20 minuten maar ik heb zo ruim 2 uur weggeslapen. Ik zal het wel nodig hebben gehad.. uiteraard met een ziek gevoel wakker geworden, slapen overdag doet me eigenlijk nooit heel goed. Ik ben met Jack en Andrea even naar het dorp gegaan voor boodschappen en heb een koffer gekocht, ik heb inmiddels zoveel verzameld dat het niet meer in mn tas gaat passen. Ook de koffer zit savonds helemaal stampvol.. Brett is de hele dag weg en samen met Andrea maak ik een salade met kip, zoete aardappel, tomaat en avocado. Ik ruim de laatste dingen op in mn kamer en bel even gezellig met thuis. Carla komt me morgen vroeg halen en brengt me naar Windsor, de plek waar ik ga werken.

1. Mena:
    5 december 2020
    Gezellig anderhalf uur bij gekletst! 🙈
    Heel veel succes en plezier op je nieuwe stek! We kijken uit naar je nieuwe avonturen.
    Liefs papa, mama en Mandy 😘
  2. TIneke:
    5 december 2020
    Heel veel succes en plezier op je nieuwe werkplek,
    Ook ik kijk weer uit naar je nieuwe avonturen. 😘